Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده در نشست خبری امروز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت:  اردوی راهیان نور پس از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا از امروز شنبه 14 اسفندماه آغاز و تا 10 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت که در این بازه زمانی تعداد 3200 دانشجو طی 3 دوره چهار روزه با کاروان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به این سرزمین اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شرط اعزام برای افراد بزرگسال را تزریق 3 دوز واکسن و افراد زیر 18 سال تزریق دو دوز واکسن اعلام و افزود: همچنین طی بازه‌های زمانی 15 هزار نفر در رده‌های محلات تا کنون ثبت نام و به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه با برنامه ریزی خوبی که با همکاری سپاه استان امسال رخ داده این است که با اسقبال پرشور قشر‌های مختلف مواجه شدیم و زمینه سازی خوبی انجام شده است، تصریح کرد: همچنین خانواده‌ها نیز می‌توانند جهت سفر با خودروی شخصی به این مکان  در سامانه ملی ره نور ثبتنام کنند.  

سرهنگ پاسدار عبدالله زاده ادامه د اد:  زائران در اردوگاه احمدابن موسی در استان اهواز اسکان داده خواهند شد و از یادمان‌های فارس، هویزه، علقمه، شلمچه، فکه، یادمان شهید باقری، یادمان فتح المبین، معراج شهدا و برنامه‌ای تحت عنوان رزمایش بازدید خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش طرح اردوی دانش آموزی راهیان نور مجازی بصورت مستقیم در بستر کانال شاد به آدرس https://shad.ir/qazvinbasij  نیز برگزار خواهد شد که دانش آموزانی که امکان سفر ندارند از این سفر محروم نباشند.

این مقام مسئول در سپاه فجر استان فارس از دستاورد‌های این سفر و حرکت عظیم راهیان نور را انتقال مفاهیم به نسل جدید و ارائه الگو‌های دست یافتنی سیره شهدا و استکبار ستیزی و ولایتمداری عنوان کرد و گفت: حرکت راهیان نور در شناسایی و تبیین حرکات دشمنان برای انقلاب اسلامی موثر خواهد بود و راهیان نور دارای مرجعیت برای گردشگری تعالی بخش است و از ظرفیت راهیان نور از کارسازی استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که میفرمایند راهیان نور یک فناوری است، گفت: ما نیز از این فناوری برای استفاده شناسایی دوران طلایی دفاع مقدس استفاده خواهیم کرد.  

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس بیان کرد: همچنین سوم شعبان مصادف با میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در رده‌های مختلف سپاه برنامه‌هایی تدارک دیده شده که تجلیل از پاسداران از ویژه برنامه شاخص سپاه فجر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اردوی راهیان نور جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس راهیان نور استان فارس سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس

فرمانده سپاه فجر فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در نخستین روز از هفته عقیدتی سیاسی، یادوراه ۶۶ شهید مربی این نهاد برگزار شد.
سردار بوعلی با بیان این که شهدای عقیدتی سیاسی، مربی اخلاق بودند افزود: این شهدا در کنار حضور در کلاس درس، در سنگر‌ها و در لباس رزم، هم گام با دیگران از میهن دفاع کردند.
وی ادامه داد: این یادواره، سرآغازی برای برنامه‌های دومین کنگره شهدای استان فارس است و تا چهارم آبان ماه امسال، سالروز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع)، ۷ هزار یادواره شهید در استان فارس برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در یادواره شهدا از خانواده ۶۶ شهید عقیدتی سیاسی سپاه فجر تجلیل به عمل آمد.
سالروز شهادت آیت الله مطهری در سپاه به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس