Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:46:56 GMT

نمایشگاه مجازی کارتون نهال نو برگزارمی شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۹۹۱۸

خبرگزاری آریا- خانه کاریکاتور ایران به مناسبت روزدرختکاری، نمایشگاه مجازی کارتون با عنوان «نهال نو» را برگزار می نماید. 
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی خانه کاریکاتور ایران، در این نمایشگاه که با هدف یادآوری اهمیت درختان و گیاهان در زندگی انسان و ضرورت توجه و احترام به طبیعت، شکل گرفته است، آثاری از هنرمندان ایرانی و خارجی با موضوعات: نهال کاری، مهربانی با درختان، کودکان و درختان، حفاظت از طبیعت و محیط زیست، فضای سبز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به صورت مجازی به نمایش در می آید. 
آثار این نمایشگاه از تاریخ 15 تا 28 اسفند1400 در صفحه اینستاگرام خانه کاریکاتور به نشانی: iranian_cartoon_house @ قابل مشاهده خواهد بود.
روز درخت‌کاری، یکی از روزهای سال است که در آن مردم تشویق به کاشتن نهال می‌شوند. این روز معمولاً در روزهای پایانی زمستان یا روزهای نخست بهار است. در ایران، 15 اسفندماه هر سال "روز درختکاری" نام گذاری شده است. همچنین هفته منابع طبیعی از 5 تا 12مارس ( 15 تا 22 اسفند ) برای گرامیداشت و یادآوری اهمیت گیاهان تعیین شده‌است. روز درختکاری در بسیاری از کشورهای جهان گرامی داشته می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کارتون نهال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی،رئیس مرکز جهاد کشاورزی بخش کدکن با بیان اینکه باغداران بخش کدکن برای تحقق پویش کاشت یک میلیارد درخت در کشور در سال جاری ۵۲ هزار نهال غرس کردند گفت: از این میزان، تعداد ۱۹ هزار اصله نهال آلو، ۴۰۰ نهال آلوچه، ۳ هزار بادام، ۲ هزار نهال غیر مثمر توسط شهرداری و دهیاری‌ها، ۵ هزار انگور کاشته شده است و تعداد ۲۲ هزار قلمه انگور نیز جهت کشت در پاییز آماده سازی شده است.

عباس عباسیان افزود: یکی از مهمترین راهکار‌ها برای مقابله با تغییر اقلیم نهال‌کاری است از همین رو خواستار مشارکت همه کشاورزان و دستگاه‌ها و نهاد‌ها با این طرح ملی به صورت سالانه هستیم.

وی گفت: در بخش کدکن ۶۰ هکتار باغ میوه‌های دانه دار شامل سیب، گلابی، بِه و ۷۰۰ هکتار باغات میوه‌های هسته دار شامل آلو، آلوچه، آلبالو، گیلاس و زردآلو کشت شده است.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان