Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخلص الائمه گفت: عزم دولت سیزدهم در امر خدمت صادقانه به مردم، رفع مشکلات و مبارزه با فساد بسیار جدی است و در این راستا سپاه را یار و یاور خود و در کنار خود می بینیم و سطح تعامل و هم افزایی با سپاه در استان مرکزی مطلوب است و با قوت ادامه پیدا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛  فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر امروز در نشست با فرمانده سپاه روح الله به همراه جمعی از معاونین و مدیران استانداری به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادگار بزرگ و ارزشمند امام خمینی(ره) است و این نهاد مردمی و انقلابی در طول بیش از چهار دهه با هدایت های امامین انقلاب و مجاهدت های پاسداران به جایگاه ارزشمندی دست پیدا کرده و سپاه امروز در دهه پنجم انقلاب در اوج اقتدار است و با روحیه جهادی در راستای تحقق اهداف انقلاب تلاش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: سپاه پاسداران ستون انقلاب اسلامی است و کارنامه سپاه در طول ۴۳ سال گذشته نمایشگاهی از حماسه آفرینی ها و مجاهدت ها است و عملکرد سپاه در عرصه های مختلف درخشان است.    مخلص الائمه تأکید کرد: یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه انتقال و تبیین حماسه آفرینی ها و مجاهدت های پاسداران به نسل جدید است و در این خصوص باید جهاد تبیین شکل بگیرد.   وی ادامه داد: دفاع مقدس، عرصه های مختلف دفاع از ارزش های اسلامی، حضور در صحنه های سازندگی ، خدمت رسانی به مردم و نقش آفرینی در عرصه جهادهای علمی، فرهنگی و دفاعی بخشی از حضور موثر سپاه پاسداران است و خوشبختانه سپاه افتخارات بزرگی در کشور به ماندگار گذاشته است.   استاندار مرکزی با بیان اینکه حضور موثر پاسداران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی همواره راهگشا و کارآمد بوده ،گفت: امروز دشمن به دنبال تخریب سپاه و پاسداران است که قطعا تلاش های آنها بی اثر خواهد بود چراکه پاسداران همواره با مردم، برای مردم و در راه خدمت به مردم هستند.   وی با تأکید بر اینکه پاسداران با حضور موثر و میدانی در طول ۴۳ سال گذشته تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند،گفت: هرکجا که انقلاب و کشور نیاز داشته سپاه با تخصص و تعهد نیازها را برطرف کرده و همواره منشأ خیرات و برکات فراوان بوده است.   مخلص الائمه خاطر نشان کرد: عزم دولت سیزدهم در امر خدمت صادقانه به مردم، رفع مشکلات و مبارزه با فساد بسیار جدی است و در این راستا سپاه را یار و یاور خود و در کنار خود می بینیم و سطح تعامل و هم افزایی با سپاه در استان مرکزی مطلوب است و با قوت ادامه پیدا می کند.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه پاسداران مخلص الائمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078363 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست