Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: با امضای هشت قرارداد جدید جمع‌آوری گازهای مشعل از سوی وزارت نفت، دود به سود تبدیل می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران؛ علی بهادری جهرمی جمعه، ۱۳ اسفندماه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ‌«با امضای هشت قرارداد جدید جمع‌آوری گازهای مشعل توسط وزارت نفت، دود به سود تبدیل و خوراک مجتمع‌های پتروشیمی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرایی شدن این قراردادها، حدود ۵۰۰ میلیون فوت‌مکعب گازهای مشعل جمع‌آوری می‌شود که کاهش شدید تولید گازهای گلخانه‌ای و حفاظت از ‌محیط زیست را درپی خواهد داشت.»

شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس همسو با اجرای طرح بهسازی و احداث تأسیسات جمع‌آوری گازهای مشعل شرق کارون روز پنجشنبه (۱۲ اسفندماه) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایرانٰ هشت قرارداد EPCC (مهندسی، خرید و تأمین کالا، ساخت، اجرا و راه‌اندازی) با شرکت‌های ایرانی امضا کرد.

برچسب هابازیابی گازهای مشعل علی بهادری جهرمی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: بازیابی گازهای مشعل علی بهادری جهرمی آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو جمع آوری گازهای مشعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

سخنگوی دولت از تأیید اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در هیئت دولت و شورای نگهبان و ابلاغ آن برای اجرای خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه اجتماعی خود در فضای مجازی نوشت:

«به‌ منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • مشعل های شرق کارون جمع آوری می شوند
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • موسویان: «فراخوان بزرگ» تبدیل به «فضاحت بزرگ» شد