Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کلانتری در نشست خبری قبل از مصاف با سپاهان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در اصفهان اظهار داشت: جا دارد مجدداً یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری اسطوره فوتبال اصفهان که امروز بازدیدی از مزارش داشتیم را زنده نگه داریم.

وی افزود: من افتخار داشتم که در بازیگری و مربیگری شاگرد یاوری بودم و چیزهای زیادی از او آموختم و خیلی خوشحالم محرم نویدکیا به سپاهان برگشت، به شخصه از رفتن نویدکیا ناراحت بودم کار به مسائل داخلی باشگاه ندارم اما نویدکیا یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی ادامه داد: مصاف فجر و سپاهان یک بازی مهم و سرنوشت ساز برای هر دو تیم است، بالاخره تیم سپاهان را دیده‌ایم و از اول فصل شرایط آنها را بررسی می‌کردیم و بازی قبلی آنها را نیز دیده‌ایم‌.

نقاط ضعف سپاهان را دیده‌ایم

وی تصریح کرد: جا داشت در این دو سه روز تمرین برای بازی روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم و در همین راستا روی نقاط ضعف سپاهان کار کردیم و بازی است که از طرف ما و سپاهان جای اشتباه ندارد و هر تیمی در فاز حمله یا دفاع اشتباه داشته باشد برایش گران تمام می‌شود.

کلانتری خاطر نشان کرد: ما خیلی سعی کردیم که سازماندهی دفاعی خودمان را بهبود ببخشیم، همچنین بتوانیم از موقعیت‌هایی که خداراشکر چند هفته است که ایجاد می‌کنیم استفاده کافی را ببریم.

وی در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان فجر برای این بازی گفت: طبق معمول گذشته سه بازیکن مصدوم از وضعیت بد چمن حافظیه داریم، که جایگزین این بازیکنان در تمرین عملکرد خوبی داشتند که بتوانند جایگزین‌های خوبی باشند.

خلق موقعیت امیدوار کننده است

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی با اشاره به مشکلات تهاجمی تیمش ادامه داد: تا هفته هفتم-هشتم اتفاقات خوبی برای تیم ما افتاد اما دو مهاجم اصلی خود برای هشت بازی از دست دادیم و باعث شد از بازیکنان غیر تخصصی کناری در این پست استفاده کنیم اما با ایجاد موقعیت تهاجمی وضعیت تیم در حال بهبود است.

وی تاکید کرد: قبلاً مشکل ایجاد موقعیت نیز داشتیم اما در بازی قبلی مقابل پیکان سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم و می‌توانستیم با پیروزی زمین را ترک می‌کنیم، اما خدا را شکر با ایجاد موقعیت یک پله جلوتر رفتیم.

کد خبر 5439570

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز فجر سپاسي علی اصغر کلانتری لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گرد و غبار شیوع کرونا گردشگری جهاد تبیین مشهد ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم

دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۱+۴۵ برای سپاهان و جواد آقایی‌پور ۶۷ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان کد خبر 751236

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت