Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:52:10 GMT

سیدعباسی: برخوردهای درستی با ما نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۰۰۷۴

سیدعباسی: برخوردهای درستی با ما نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید دوست ندارد با تیم و شاگردانش مانند یک تیم قعر جدولی برخورد شود.

به گزارش ایسنا، داوود سیدعباسی، سرمربی شهرخودرو عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: خوشحالم که بعد از وقفه‌ای ۲، ۳ هفته‌ای در کنفرانس خبری در مشهد هستم. بازی سختی مقابل تراکتور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور تیم باسابقه‌ای است و در چند سال اخیر همیشه جزو مدعیان بوده است و قهرمان جام حذفی هم شده است و بازیکنان خوبی هم دارد. شرایط تیمی خوبی دارند و اگرچه به جایگاه واقعی نرسیده‌اند، در چند بازی اخیر خوب کار کرده‌اند.

او ادامه داد: بازی درگیرانه‌ای در پیش است و آماده یک بازی سخت هستیم. با تمام توان در مقابل این تیم ظاهر می‌شویم. محسن ربیع‌خواه، میلاد فراهانی، احسان حسینی و ... را در اختیار نداریم. بازیکنان سودانی عملکرد خوبی داشتند و باکیفیت بودند اما یکی مشکل قلبی احتمالا داشت و مجوز ایفمارک را کسب نکرد. نفر دوم که اطلاعاتش را امروز گرفتم، ۳ آپشن گویا باید داشته باشد.  Cas، تضمین بانکی و بازی‌های ملی که ۲ مورد آخر اوکی شد، اما به خاطر پرونده میروسلاو نشد از او استفاده کنیم.

سید عباسی افزود: داستان باشگاه با میروسلاو مربوط به ۳ ماه دیگر است، اما نمی‌دانم چرا این‌طور شد. تا جایی که من می‌دانم مشکلی از بابت توافق با این بازیکنان وجود ندارد.

وی در خصوص حضور طلبکاران شهرخودرو در اصفهان جلوی اتوبوس تیم گفت: سال‌های قبل هم این اتفاق رخ داده بود، نمی‌دانم داستان چیست و قرارداد آن‌ها با شهرخودرو چه بوده است. نمی دانم ماجرای این عزیزان چیست و مربوط به مسائل مالی شرکت شهرخودرو است. من زودتر از آن‌جا گذشته بودم و ندیدم که ضرب و شتمی صورت گرفته یا نه؟

سرمربی شهرخودرو درباره صحبت با یک برنامه تلویزیونی گفت: در آن برنامه گفتم ما را به چشم تیمی طرد شده و ته جدولی نگاه نکنید. منظورم ابدا به استان نبود، از روز اولی که اینجا هستم تا امروز، آنچه که گفته‌ام را کتمان نمی‌کنم. چند بار از من پرسیده‌اند، اما گفته‌ام مقصر نمی دانم کیست. حتی در خصوص تجمع جلوی اتوبوس تیم گفتم در جریان نیستم، آن‌ها هم هموطنان ما هستند. باشگاه شهرخودرو اگر دینی به گردنش باشد، قطعا ادا خواهد کرد و مملکت قانون دارد و کار درست می‌شود. ما اما هیچ دخل و تصرفی در خصوص این ماجرا نداریم. خودمان خیلی بحث فنی داریم، نه فقط در خصوص مربی‌گری، در زمان فوتبالم هر بار اشتباه کرده‌ام، قبول کرده‌ام. اگر غیر از این رفتار کنم، خودم را زیر سوال برده‌ام.

سیدعباسی درباره عملکرد تیمش عنوان کرد: نمی‌خواهم از زیر چیزی شانه خالی کنم، ۲ بازی قبلی هم فرصت کمی داشتیم. بالانس نبودن حسابی تیم را اذیت می‌کند، در یک سری بازی‌ها فرصت‌های زیادی داریم اما متاسفانه گل نمی‌زنیم. از آن طرف گل‌های بدی می‌خوریم که تقصیر ماست. باید بازیکن را از نظر روحی روانی آماده کنیم، هیچ بازی شبیه بازی قبلی نیست. برای بازی فردا سعی می‌کنیم با کمال آرامش به ۳ امتیاز برسیم تا روندمان را برگردانیم به سمت پیروزی. تقاضای من از جامعه ورزش و فوتبال این است که به چشم یک تیم ته جدولی نگاه نکنید. مسائل فنی وظیفه من است، اما بعضا رفتاری که با ما در بازی می‌شود، اصلا رفتاری نیست که با تیم مقابل می‌شود. نیمکت مقابل ما، همواره اساتید و دوستان ما هستند، هیچوقت با تیم حریف مشکل نداشته‌ایم، اما از برخوردهای ۲گانه و شدت عملی که مقابل ما دارند آزاردهنده است‌. در صحنه بازی با هوادار اشتباه از سوی من بود، البته گلی به شکل آفساید وارد دروازه ما شد، ناراحت کننده بود، بارها از سوی داوری به مشکل خورده‌ایم. در بازی با پرسپولیس یا فولاد هم دیدید که چقدر راحت به بازیکنانم کارت دادند، این‌ها ناراحت‌کننده است.

سرمربی شهرخودرو در خصوص شانس بقای تیمش در لیگ برتر گفت: این تیم پتانسیل و شانس زیادی برای رقابت تا لحظه آخر دارد، یک جا گیر کرده این پتانسیل ما ولی نمی‌دانم واقعا چرا نتیجه نمی‌گیریم. باید موشکافانه نگاه کنیم تا این گره را باز کنیم. تلاش بازیکنانم ستودنی است و ۸۰ دقیقه پرس می‌کنند. باید با تمرکز بهتر تلاش کنیم و از موقعیت‌ها بهره‌برداری کنیم.

وی در پایان گفت: آرزوی قلبی ما این است که فردا بهترین فرد در زمین مسابقه داور باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو داوود سیدعباسی استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست

یورگن کلوپ گفته است اگر برای بردن تاتنهام 500 دلیل داشته باشد، نحوه شکست در دیدار دور رفت، یکی از آن‌هاست. 

طرفداری | لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

یورگن کلوپ در نشست خبری قبل از بازی گفت که هنوز هم یکی از دردناک‌ترین شکست‌های فصل 24-2023 را فراموش نکرده است. منظور او، دیدار نیم‌فصل اول مقابل تاتنهام است. جایی که گل سالم لوئیز دیاز به دلیل ناهماهنگی عجیب سایمون هوپر و درن انگلند، مردود اعلام شد. تصمیم داور اصلی بازی که گل لیورپول را به اشتباه آفساید اعلام کرده بود، با جمله «بررسی انجام شد» اتاق VAR تایید شد. اسپرز آن بازی را با گل به خودی ثانیه‌های آخر جوئل ماتیپ، با برتری 2-1 به پایان رساند. در پایان فصل، دو تیم با شرایط متفاوتی مواجه شده‌اند. تیم آنژ پوستکوعلو که امیدوار بود در اولین حضور سرمربی استرالیایی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، با نتایج ناامیدکننده مقابل تیم‌های بزرگ، به نوعی شانس این مهم را از دست داده است. آن‌ها پس از شکست مقابل نیوکاسل، آرسنال و تاتنهام، اکنون دو غول دیگر را مقابل خود می‌بینند: لیورپول و منچسترسیتی. سیتیزن‌ها برای قهرمانی به میدان می‌روند و قرمزها نیز قصد دارند انتقام شکست دردناک ماه سپتامبر را بگیرند. 

در اردوی تیم یورگن کلوپ، آرامش نسبی به وجود آمده است. پس از سه هفته توفانی که منجر به از دست رفتن سه جام شد، قرمزها قصد دارند 3 بازی آخر سرمربی آلمانی را بیش از این تلخ نکنند. از آن‌جایی که لیورپول قطعا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود و امیدهای قهرمانی از بین رفته، تنها ماموریت آن‌ها برای 3 بازی آینده مشخص است: خداحافظی آبرومندانه با یورگن کلوپ! 

اطلاعات بازی لیورپول و تاتنهام بستر مسابقه: هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403 (5 می 2024) ساعت: 19:00 به وقت تهران مکان: ورزشگاه آنفیلد داوران: پل تیرنی (داور اصلی) - جان بروکس (داور وار) نشست خبری مربیان 

کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید

پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند 

ترکیب احتمالی لیورپول و تاتنهام  لیورپول (3-3-4): آلیسون | آرنولد، کوناته، فن دایک، رابرتسون | مک آلیستر، اندو، خرافنبرخ | صلاح، نونیز، دیاز  تاتنهام (1-3-2-4): ویکاریو | پورو، رومرو، فن ده فن، رویال | بنتانکور، هویبیرگ | کولوسفسکی، مدیسون، جانسون | سون  غایبان لیورپول و تاتنهام  لیورپول: ژوتا، ماتیپ، آلکانتارا تاتنهام: دیویس، فورستر، اودوگی، سولومون، سسنیون، ورنر جایگاه دو تیم در جدول رده باشگاه برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
3 لیورپول  22 9 4 77 36 41 75
5 تاتنهام 18 6 10 67 54 13 60
5 رویارویی‌ پیشین لیورپول و تاتنهام بستر مسابقه نتیجه تاریخ برگزاری
لیگ برتر تاتنهام 2-1 لیورپول 30 سپتامبر 2023
لیگ برتر لیورپول 4-3 تاتنهام 30 آوریل 2023
لیگ برتر تاتنهام 1-2 لیورپول  6 نوامبر 2022
لیگ برتر لیورپول 1-1 تاتنهام 7 می 2022
لیگ برتر تاتنهام 1-1 لیورپول 19 دسامبر 2021
مجموع برد لیورپول: 2 تساوی: 2 برد تاتنهام: 1  
 نکات آماری دیدار لیورپول و تاتنهام  لیورپول طی 29 بازی خانگی اخیر مقابل اسپرز تنها یک بار در سال 2011 شکست خورده است (19 برد و 9 تساوی) تاتنهام در صورت پیروزی برای اولین بار از فصل 11-2010 مقابل قرمزها دبل می‌کند  دیدارهای لیورپول و تاتنهام ، شاهد بیشترین برد در دقیقه 90+ بوده است (6 بازی، سهم هر کدام 3 برد) لیورپول طی 16 بازی فصل جاری گل اول را دریافت کرده است. آن‌ها تنها در فصل 05-2004 با 20 بازی عملکرد ضعیف‌تری دارند لیورپول برای شانزدهمین بار در فصل جاری در روز یکشنبه به میدان می‌رود. تنها در فصل 13-2012 آن‌ها از این حیث 20 بازی را برگزار کردند  پیش بینی دیدار لیورپول و تاتنهام
هواسکورد لیورپول 4-1 تاتنهام
پل مرسون از اسکای لیورپول 4-2 تاتنهام 
کریس ساتن از بی بی سی لیورپول 2-3 تاتنهام 
طرفداری لیورپول 3-1 تاتنهام 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند