Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فاطمه رجب، طراح صحنه و لباس و تدوین‌گر سینما و تلویزیون، روز چهارشنبه هفته گذشته در هنگام بازگشت از صحنه فیلمبرداری، دچار سانحه رانندگی شد و روز پنجشنبه (۱۲ اسفند) درگذشت. 

روح الله حجازی، کارگردان سریال نوبت لیلی ، ضمن تایید خبر اهدای قلب زنده‌یاد فاطمه رجب گفت: ایشان مدت‌ها پیش کارت اهدای اعضا را پر کرده بود و به همین دلیل خانواده‌اش با اهدای قلبش به یک بیمار نیازمند عضو موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با مرور اتفاقات آخرین روزهای زندگی زنده‌یاد فاطمه رجب توضیح داد: خانم رجب سر صحنه نوبت لیلی بود و از سر صحنه فیلمبرداری با خودرو خودش که پراید بود، رفت تا وسیله‌ای بیاورد. چون جاده شهرک دفاع مقدس کوتاه بود کمربند نبسته بود. زمانی که ما به محل حادثه رسیدیم دیدیم لاستیک پراید ترکیده و خودرو واژگون شده است. 

حجازی افزود: اورژانس شهرک دفاع مقدس عملیات احیا را انجام داد که باعث شد قلب ایشان برگردد. خانم رجب را به بیمارستان هفت تیر شهر ری رساندیم و یک روز هم آنجا بستری بود. 

این کارگردان که اطلاعاتی درباره گیرنده قلب ندارد گفت: من و همکارانم این‌قدر ناراحت و غصه‌دار هستیم که فرصت نکردیم جزییات این اهدای عضو را پیگیری کنیم. 

وی با اشاره به همکاری فاطمه رجب با سریال نوبت لیلی که برای نماوا تولید می‌شود اظهار داشت: این حادثه قبل از این که کار روزانه‌مان را آغاز کنیم رخ داد و همه گروه را داغدار کرد. خانم رجب با رفتار مهربانانه‌ای با همه داشت و یکی از نفرات پایه کار و خوش انرژی بود. رفتنش خیلی‌ها را تحت تاثیر قرار داد.مریلا زارعی که خودش صفحه اینستاگرامی ندارد برای فاطمه رجب متنی سوزناکی نوشت و به من داد تا منتشر کنم. 

بهنام معتمدی، فیلمساز و یکی دیگر از همکاران زنده یاد فاطمه رجب نیز ضمن تایید خبر اهدای قلب وی در گفت و گو با ایرنا گفت: هیچ کسی از گیرنده قلب اطلاع ندارد. چون به لحاظ قانونی اطرافیان اهدا کننده و گیرنده عضو نباید با هم در ارتباط باشند. 
فاطمه رجب متولد ۴ آذر ۱۳۶۶ و دانش‌آموخته سینما با گرایش تدوین بود. 

این هنرمند به عنوان طراح صحنه و لباس و تدوین‌گر، با فیلم‌ها و سریال‌هایی چون عنکبوت، یدو، روز ششم، مصادره، راند چهارم، لیسانسه‌ها، نوبت لیلی، پشت‌بام تهران و … همکاری داشت.

کد خبر 661974 برچسب‌ها خبر مهم سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم سینمای ایران فاطمه رجب نوبت لیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از کشته و زخمی شدن پنج نفر در حادثه برخورد خودرو ال ۹۰ با گاردیل خبر داد. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع حادثه در کیلومتر 30 آزادراه کاشان - قم اظهار داشت: این حادثه که برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 با گاردیل بود، عوامل هلال احمر شهرستان کاشان بلافاصله پس از دریافت خبر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس نیز به محل حادثه اعزام و اقدامات درمانی را برای مصدومان این حادثه انجام دادند، افزود: این حادثه که امروز اتفاق افتاد متاسفانه یک فوتی و چهار مصدوم به دنبال داشت که سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است، افزود: یک تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان کاشان به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم و آزادسازی مصدومان را انجام دادند.

وی با بیان اینکه از شهروندان و مسافران درخواست داریم تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، گفت: پایگاه شهید کریمیان طاهری هلال احمر شهرستان کاشان برای امدادرسانی و آزادسازی مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد

میرابوطالبی با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی سرنشینان و راننده است، تصریح کرد: استراحت پس از دو ساعت رانندگی مداوم علاوه بر رفع خستگی در هوشیاری رانندگان نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • تصادف رانندگی وزرای اسرائیلی سریالی شد | فیلم دومین تصادف
  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری