Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار، عصر امروز استاندار گیلان به همراه معاونین استانداری و اعضا شورای تامین با فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن اجتماعات سپاه قدس دیدار کردند. 

فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با بیان اینکه با تبریک ایام شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: امام حسین (ع) با قیام خود در روز عاشورا یک فرهنگ را در بین جامعه اسلامی ایجاد کردند و این فرهنگ همان جهاد خالصانه در راه خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه مردم و مسوولان در انقلاب اسلامی با تبعیت از شهدا از هیچ تلاشی برای سربلندی ایران دریغ نمی‌کنند، افزود: انقلاب اسلامی استحکام و استقلال و وحدت خود را مدیون خون پاک شهیدانی همچون حسین فهمیده است. 

وی با اشاره به نقش موثر سپاه پاسداران در حل مشکلات و تزریق امید در جامعه گفت: یکی از اهداف سپاه پاسداران کمک به مردم در تمامی حوزه‌ها بوده و این نهاد مقدس بعد از دوران دفاع مقدس با تشکیل قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی به آبادانی کشور پرداخته و در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده است. 

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر همراهی سپاه قدس گیلان و بسیج با مسوولان در رفع بحران‌های مختلف در گیلان بیان کرد: راه نجات گیلان استفاده از ظرفیت سپاه، بسیج و قرارگاه خاتم انبیا است لذا از سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد که برای حل مشکلات زیرساختی در گیلان تمامی امکانات خود را در اختیار مسوولان قرار دهد. 

عبدالله‌پور با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور بیان کرد: در نظام ولایی و بر مبنای اسلام تمامی مشکلات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی قابل است که نمونه بارز آن را در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی شاهد بودیم. 

وی طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه بارز استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج در اجرای صحیح طرح‌ها دانست و تصریح کرد: گیلان در تزریق واکسن کرونا در کشور دارای رتبه نخست بوده و برای اولین بار در کشور طرح بیمه سلامت همگانی با همت سپاه قدس گیلان در حال انجام است که این امر به لطف استفاده از ظرفیت بسیج در انجام واکسیناسیون و در غالب طرح شهید سلیمانی محقق شده است. 

فرمانده سپاه قدس گیلان سپاه و بسیج را سرباز خادم مردم در کشور معرفی کرد و گفت: سپاه چشم طمع به هیج جایگاهی نداشته و تا پای جان سرباز مردم، انقلاب و ولی‌فقیه بوده و حاضریم برای سربلندی اسلام بارها کشته شده و زنده شویم لذا از مسوولان درخواست دارم از امکانات و توان انسانی بسیج و سپاه قدس گیلان نهایت استفاده را کنند. 

عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه به محرومیت‌زدایی توسط سپاه قدس گیلان بیان کرد: در ۴۱ سال گذشته بیشتر ۲۰۰۰ واحد مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان ساخته شده و در سال جدید هم ۵۰۰ واحد جدید در گیلان به ویژه مناطق روستایی و صعب‌العبور احداث خواهد کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه قدس گیلان استاندار گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: عملیات وعده صادق همه مظلومان جهان را امیدوار کرد، این عملیات سبب شده است که در رژیم صهیونیستی جنگ داخلی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، سردار مرتضی عمو مهدی صبح امروز _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: دیدگاهی بعد از ظهور انقلاب اسلامی ایران شکل گرفته که هدف آن برقراری حاکمیتی بر پایه عدل و عدالت با کمک مردم مظلوم است و این دیدگاه روز به روز محبوب تر و طرفداران آن زیاد تر می‌شود.

وی با بیان اینکه وضعیت جهان باید از دست زورگویان و کسانی که قصد دارند با تحمیل فشار به بقیه حکومت کنند نجات پیدا کند، افزود: ما برای برقراری نظم و عدل هزینه‌های زیادی داده‌ایم و توطئه‌های بسیار علیه ما شده است اما ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر رشد و توسعه داشته است.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان خاطرنشان کرد: چشم مستضعفان جهان به ما است؛ عملیات وعده صادق همه مظلومان جهان را امیدوار کرد، این عملیات سبب شده که در رژیم صهیونیستی جنگ داخلی ایجاد شود و مقامات آن‌ها استعفا دهند.

عمومهدی تصریح کرد: مردم مظلوم و مستضعف جهان به ویژه فلسطین، پس از شکل‌گیری حکومت رژیم صهیونیستی آرامش نداشته‌اند، جمهوری اسلامی ایران با کمک همین مردم مظلوم، ریشه این رژیم را خواهد کند.

وی با اشاره به ضرورت رفع موانع برای تشکیل تمدن نوین اسلامی تاکید کرد: اولین مانع شاه بود که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران رفت و مردم در زیر چتر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفتند، پس از آن حذف شدن رژیم غاصب صهیونیستی مطرح شد که همه باید تلاش کنند و پای کار باشند تا از صحنه روزگار محو شود.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان با اشاره به روز کارگر تصریح کرد: هرکسی که برای امرار معاش و رضایت خداوند متعال کار کند، کارگر است و باید از آن قدردانی شود.

عمو مهدی با تأکید بر این‌که باید در عرصه اقتصادی قوی شویم گفت: قوی شدن در عرصه اقتصاد نیازمند احترام و تکریم نیروهایی است که برای رشد کشور تلاش می‌کنند و برای تحقق تولید قدم بر می‌دارند.

وی ادامه داد: مردم شهرستان دهاقان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارند به خوبی موضوع جهش تولید با مشارکت مردم را محقق کرده‌اند و به همین جهت باید تمامی دستگاه‌هایی اجرایی و همچنین بسیج حمایت‌هایی را که می‌توانند انجام دهند.

جانشین سپاه حضرت صاحب الزمان (عح) استان اصفهان ضمن قدردانی از فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهاقان اظهار کرد: برای فرمانده جدید ناحیه آرزوی توفیق داریم و انتظار می‌رود مدیریت شهرستان و دستگاه‌هایی اجرایی همراهی‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات عبدالرسول آقایی فرمانده سابق ناحیه قدردانی و بشیر کیانی‌نژاد به سمت فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دهاقان معرفی شد، وی پیش از این ریاست سازمان بسیج عشایری استان اصفهان را بر عهده داشته است.

کد خبر 749303

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند