Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: این تیم پتانسیل و شانس زیادی برای رقابت تا لحظه آخر دارد، اما نمی‌دانم واقعا چرا نتیجه نمی‌گیریم.

خبرگزاری میزان - سیدداود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم که بعد از وقفه‌ای ۲، ۳ هفته‌ای در کنفرانس خبری در مشهد هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی مقابل تراکتور داریم. تراکتور تیم باسابقه‌ای است و در چند سال اخیر همیشه جزو مدعیان بوده است و قهرمان جام حذفی هم شده است و بازیکنان خوبی هم دارد. شرایط تیمی خوبی دارند و اگرچه به جایگاه واقعی نرسیده‌اند، در چند بازی اخیر خوب کار کرده‌اند.

*بازی درگیرانه‌ای در پیش است و آماده یک بازی سخت هستیم. با تمام توان در مقابل این تیم ظاهر می‌شویم. محسن ربیع‌خواه، میلاد فراهانی، احسان حسینی و ... را در اختیار نداریم. بازیکنان سودانی عملکرد خوبی داشتند و باکیفیت بودند اما یکی مشکل قلبی احتمالا داشت و مجوز ایفمارک را کسب نکرد. نفر دوم که اطلاعاتش را امروز گرفتم، ۳ آپشن گویا باید داشته باشد. Cas، تضمین بانکی و بازی‌های ملی که ۲ مورد آخر اوکی شد، اما به خاطر پرونده میروسلاو نشد از او استفاده کنیم.

*داستان باشگاه با میروسلاو مربوط به ۳ ماه دیگر است، اما نمی‌دانم چرا این‌طور شد. تا جایی که من می‌دانم مشکلی از بابت توافق با این بازیکنان وجود ندارد.

*حضور طلبکاران پدیده در اصفهان جلوی اتوبوس تیم؟ سال‌های قبل هم این اتفاق رخ داده بود، نمی‌دانم داستان چیست و قرارداد آن‌ها با شهرخودرو چه بوده است. نمی دانم ماجرای این عزیزان چیست و مربوط به مسائل مالی شرکت شهرخودرو است. من زودتر از آن‌جا گذشته بودم و ندیدم که ضرب و شتمی صورت گرفته یا نه؟

*در آن برنامه گفتم ما را به چشم تیمی طرد شده و ته جدولی نگاه نکنید. منظورم ابدا به استان نبود، از روز اولی که اینجا هستم تا امروز، آنچه که گفته‌ام را کتمان نمی‌کنم. چند بار از من پرسیده‌اند، اما گفته‌ام مقصر نمی دانم کیست. حتی در خصوص تجمع جلوی اتوبوس تیم گفتم در جریان نیستم، آن‌ها هم هموطنان ما هستند.

*باشگاه پدیده اگر دینی به گردنش باشد، قطعا ادا خواهد کرد و مملکت قانون دارد و کار درست می‌شود. ما اما هیچ دخل و تصرفی در خصوص این ماجرا نداریم. خودمان خیلی بحث فنی داریم، نه فقط در خصوص مربی‌گری، در زمان فوتبالم هر بار اشتباه کرده‌ام، قبول کرده‌ام. اگر غیر از این رفتار کنم، خودم را زیر سوال برده‌ام.

*نمی‌خواهم از زیر چیزی شانه خالی کنم، ۲ بازی قبلی هم فرصت کمی داشتیم. بالانس نبودن حسابی تیم را اذیت می‌کند، در یک سری بازی‌ها فرصت‌های زیادی داریم اما متاسفانه گل نمی‌زنیم. از آن طرف گل‌های بدی می‌خوریم که تقصیر ماست. باید بازیکن را از نظر روحی روانی آماده کنیم، هیچ بازی شبیه بازی قبلی نیست.

*برای بازی فردا سعی می‌کنیم با کمال آرامش به ۳ امتیاز برسیم تا روندمان را برگردانیم به سمت پیروزی. تقاضای من از جامعه ورزش و فوتبال این است که به چشم یک تیم ته جدولی نگاه نکنید. مسائل فنی وظیفه من است، اما بعضا رفتاری که با ما در بازی می‌شود، اصلا رفتاری نیست که با تیم مقابل می‌شود.

*نیمکت مقابل ما، همواره اساتید و دوستان ما هستند، هیچوقت با تیم حریف مشکل نداشته‌ایم، اما از برخوردهای ۲گانه و شدت عملی که مقابل ما دارند آزاردهنده است‌. در صحنه بازی با هوادار اشتباه از سوی من بود، البته گلی به شکل آفساید وارد دروازه ما شد، ناراحت کننده بود، بارها از سوی داوری به مشکل خورده‌ایم. در بازی با پرسپولیس یا فولاد هم دیدید که چقدر راحت به بازیکنانم کارت دادند، این‌ها ناراحت‌کننده است.

*این تیم پتانسیل و شانس زیادی برای رقابت تا لحظه آخر دارد، یک جا گیر کرده این پتانسیل ما ولی نمی‌دانم واقعا چرا نتیجه نمی‌گیریم. باید موشکافانه نگاه کنیم تا این گره را باز کنیم. تلاش بازیکنانم ستودنی است و ۸۰ دقیقه پرس می‌کنند. باید با تمرکز بهتر تلاش کنیم و از موقعیت‌ها بهره‌برداری کنیم.

* آرزوی قلبی ما این است که فردا بهترین فرد در زمین مسابقه داور باشد.

بیشتر بخوانید: اعلام اسامی داوران هفته ۲۱ لیگ برتر

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال سیدعباسی پدیده مشهد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدیده مشهد فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال سیدعباسی پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس