Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران می تواند در مرحله مقدماتی جام جهانی به 28 امتیاز برسد

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی روز 4 فروردین ماه و نهم همان ماه برابر تیم های ملی کره جنوبی و لبنان بازی خواهد کرد که جمع امتیازات حداکثری ما در این مرحله می تواند به 28 امتیازی برسد.

به گزارش طرفداری، این بالاترین میانگین امتیازی است که ممکن است در تاریخ مسابقات مقدماتی جام جهانی در این مرحله ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال کشورمان در دوره گذشته مسابقات موفق به کسب 22 امتیاز در 10 بازی ناشی از 6 برد و 4 مساوی شد اما امروز با تنها کسب یک امتیاز در 2 بازی آینده می توانیم رکورد دوره گذشته را بشکنیم، در همان دوره گذشته تیم ملی فوتبال ایران با 22 امتیاز بهترین تیم رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال لقب گرفت.

تیم ملی فوتبال کشورمان در بازیهای گذشته خود صاحب 7 برد و یک مساوی شده و در یک شرایط منطقی با یک پیش بینی معقول می توانیم در 2 بازی آینده یک برد در مشهد برابر لبنان و یک مساوی برابر کره جنوبی به دست بیاوریم.

با این نتایج تیم ملی فوتبال کشورمان 26 امتیازی خواهد شد و در صدر جدول 2 گروه مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا خواهد ایستاد.

 

اخبار داغ 

برادر ورزشگاه آزادی در دانشگاه آمریکایی! ترکیب دفاعی فرهاد مجیدی کپی برابر اصل استقلالِ استراماچونی ارلینگ هالند به دنبال خرید خانه ای 6.5 میلیون یورویی در اسپانیا / ادعای رسانه های اسپانیایی کلارنس سیدورف مسلمان شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کشورمان مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد

بانوان ملی‌پوش تیراندازی جانبازان و توان یابان در ماده تپانچه بادی بانوان موفق به کسب مدال طلا برنز شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،در ادامه مسابقات جام جهانی پاارتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینال که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیده بودند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد