Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیر و کارآفرین موفق در صنعت تولید مبلمان و سرویس های چوبی گفت: این امر خداپسندانه شامل کسانی که در سال‌های ۱۴۰۰ و یا ۱۴۰۱ ازدواج می کنند یا در شرف ازدواج می‌باشند انجام می‌شود که می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی تهیه مبلمان و سرویس خواب در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

به گزارش برنا؛ منصور شیخی استوار خیر و کارآفرین موفق در صنعت مبلمان و تولیدات چوبی، در جمع خبرنگاران در خصوص جشن نیکوکاری مصادف با ولادت امام حسین (ع)، اظهار کرد: این امر خداپسندانه شامل کسانی که در سال‌های ۱۴۰۰ و یا ۱۴۰۱ ازدواج می کنند یا در شرف ازدواج می‌باشند انجام می‌شود که می‌توانند از تخفیف ۳۰ درصدی تهیه مبلمان و سرویس خواب در سراسر کشور بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این مراسم را کمک به ازدواج آسان و یاری به جوانان دانست و با این سؤال گفت: چرا همواره دولت باید از ما حمایت کند؟ این عمل همدلانه در راستای آسان سازی امر ازدواج و کمک به جوانان است، ما در این میان گامی کوچک برداشتیم تا این کار ارزشمند به‌عنوان یک آداب زیبا در بین همکاران نهادینه شود. 

این کارآفرین موفق در خصوص این فرایند افزود: با توجه به وضع اقتصادی که موجب کاهش سبد خرید خانواده ها شده است، این برنامه را در سراسر کشور اجرایی کردیم،

روند این تخفیف برای زوج هایی که عقدنامه رسمی در سال‌های ۱۴۰۰ الی ۱۴۰۱ داشته باشند اعمال می‌شود.

شیخی از چگونگی دریافت تخفیف ۳۰ درصدی بیان کرد: نحوه بهره‌مندی از این تخفیف بدین صورت می‌باشد که افراد می‌توانند با ارائه مدارک مورد نظر به نمایندگی‌ها از تخفیف ۳۰ درصدی مجموعه استفاده کنند.

وی از تولیدات این شرکت که شامل مبلمان و سرویس خواب و کالاهای چوبی است، گفت: امکان مشارکت با برخی شرکت های لوازم خانگی در راستای پیگیری و افزایش این تخفیفات وجود دارد و ما برخی از شرکت های این چنینی را برای همکاری مدنظر داریم.

تولیدکننده مبلمان و سرویس های چوبی اذعان کرد: تولیدکنندگان این مرز و بوم از سرمایه های مالی و انسانی و جوانی خویش برای پیشرفت روز افزون صنعت و اقتصاد کشور هزینه و استفاده کرده اند، لذا از مسؤولین تقاضا دارم که از تولیدکنندگان حمایتی بیش از پیش داشته باشند تا بتوانیم در توسعه چرخه اقتصاد نقشی مفید و موثری را ایفا کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت جشن نیکوکاری امام حسین ازدواج دولت خانواده سرمایه اقتصاد کشور اقتصاد جوانان ازدواج جوانان تسهیل ازدواج تسهیل ازدواج جوانان تخفیف ۳۰ درصدی مبلمان و سرویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است