Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:39:19 GMT

طرح زیست شبانه در بجنورد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۰۶۵۰

طرح زیست شبانه در بجنورد اجرا می‌شود

جواد حمیدی، شهردار بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طرح زیست شبانه، طرحی است که بر اساس آن شهرداری، مناطق و اماکنی را برای فعالیت فروشندگان صنوف مختلف غذایی صنایع دستی و محصولات فرهنگی پیش بینی می‌کند تا این صنوف از ساعات نیمه شب تا صبح به فعالیت خود ادامه داده و به مشتریان خدمات ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این طرح به صورت آزمایشی در یکی از فضاهای شهری اجرا و در صورت موفقیت و استقبال شهروندان در نقاط دیگر شهر نیز اجرا خواهد شد.

شهردار بجنورد افزود: برای اجرای این طرح در مرحله اول تلاش خواهیم کرد خیابان‌ها و معابر شهری را روشن‌تر و امنیت لازم بر قرار شود و مکان هایی را در نظر خواهیم گرفت که ظرفیت زندگی شبانه را داشته باشند و به آرامش خواب و زندگی شهروندان آسیب نزند. 

وی تصریح کرد: هم اکنون شهر شب مردگی دارد و با اجرای این طرح بسیاری از شهروندان به دلیل مشغله کاری و بخشی از مهمانی‌ها و خریدهای خود به شب واگذار می کنند و این رفت و آمدها خریدها و باعث می‌شود تا فضای شهر پویا و در جریان باشد و علاوه بر رونق اقتصادی شهر زمینه جذب گردشگران نیز فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری بجنورد طرح زیست شبانه فروشگاه شبانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد خبر 849063 برچسب‌ها خبر ویژه تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • اصفهان برخوردار از تفکر پایداری است/ کلنگ دفتر شورای استان را به زمین خواهیم زد
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • گشت وگذار شبانه پلنگ در جنگل ساری
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است