Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در مراسم تجلیل از رزمندگان شمالغرب کشور و روز پاسدار افزود: رزمندگان تیپ 82  صاحب الامر (عج) در شرایط بسیار سختی امنیت را در مرزهای شمالغرب کشور ایجاد کردند که این امنیت مرهون حماسه آفرینی این رزمندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و بیان جایگاه شهدای قزوین، یادآورشد: وجود شهدای افتخارآفرین استان قزوین، بیانگر نقش مردم ولایی و شهید پرور استان در دوران انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم، دفاع از امنیت مرزها و غیره است و بزرگانی همچون شهید رجایی، ابوترابی، لشگری، بابایی، جعفرخانی و دیگر شهدای گرانقدر قزوینی افتخارآفرین بوده اند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیر از رزمندگان تیپ ۸۲ و سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در همه عرصه های خدمت، افزود: پس از جنگ تحمیلی، رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) از جنوب شرق تا شمالغرب کشور در ماموریت های متعدد به ویژه در ماموریت ایجاد امنیت حضور داشتند.

وی یادآور شد: در دفاع مقدس زمانی که گردان های امام رضا و محمد رسول الله(ص) از قزوین به فرماندهی سردار کشمرزی و سردار شهید اللهیاری به مناطق عملیاتی اعزام می شدند، بنده نیز توفیق حضور در بین رزمندگان عزیز در این گردان ها را داشتم.

سردار پورجمشیدیان با اشاره به شجاعت و درایت شهید اللهیاری، عنوان کرد: معنویت این شهید فرمانده گردان امام رضا(ع) و رزمندگانش زبانزد بود، برای ساعت های طولانی خط کارخانه نمک که یکی از پیچیده ترین و سخت ترین شرایط آب و هوایی را داراست، سردار عراقی که افتخار خطه قزوین و تمام ایران است و شهید اللهیاری یک تنه این خط را حفظ کرده بودند و روحیه بخش رزمندگان در جبهه بودند.

وی افزود: سرداران بزرگ استان قزوین همچون سردار عراقی، کشمرزی، آذربایجانی، صباغ، حاج حمزه قربانی و دیگر بزرگان، افتخار ایران هستند و در موضوع دفاع از حریم اهل بیت(ع) در حبه الخضرا در کنار سردار عراقی و آذربایجانی بودم و شاهد شجاعت سردار آذربایجانی در خط مقدم این جبهه بودم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: از افتخارات دیگر استان قزوین، حضور سردار جعفرخانی در منطقه عملیاتی شمال‌غرب کشور است که در نوع خود بی نظیر است. شهدا و رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین در شرایط بسیار سخت جغرافیایی، مشغول خدمت رسانی بودند و مردانه ایستادند و مردانه حماسه آفریدند و ما به وجود این حماسه آفرینان، خانواده هایشان و خانواده های شهدای گرانقدر افتخار می کنیم.

وی در پایان گفت: حماسه آفرینی شما پاسداران، قطعا مقدمه ای برای نبرد بزرگ در رکاب حضرت حجت(عج) و فتح قدس عزیز و نابودی اسراییل است.

آئین تجلیل از رزمندگان شمالغرب کشور و روز پاسدار با حضور سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از فرماندهان و کادر سپاه استان و مسوولان استان قزوین در محل حسینیه تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد.

برچسب‌ها محمد رسول الله جنگ تحمیلی دفاع مقدس امام رضا استان قزوین سپاه صاحب الامر قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد رسول الله جنگ تحمیلی دفاع مقدس محمد رسول الله جنگ تحمیلی دفاع مقدس امام رضا استان قزوین سپاه صاحب الامر قزوین سپاه صاحب الامر عج رزمندگان تیپ شمالغرب کشور استان قزوین تیپ ۸۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان