Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مرجع تقلید شیعیان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی مسجد شیعیان پاکستان گفت: قتل‌عام‌های زنجیره‌ای که در برابر چشم جهانیان رخ می‌دهد توسط دولت‌ها و نهادهای بین المللی محکوم نمی‌شود؛ ادامه این روند عواقب وخیمی را در پی دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان با صدور بیانیه‌ای جنایت اخیر داعش در نمازجمعه پیشاور پاکستان را محکوم کردند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

یک بار دیگر شمار زیادی از نمازگزاران بی‌گناه در انفجار تروریستی مسجد شیعیان پاکستان به خاک و خون کشیده شدند و دل شیعیان و مردم آزاده را داغدار نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تسلیت وزیر کشور در پی انفجار در مسجد شیعیان پاکستانواکنش «قیس الخزعلی» به انفجار مسجد شیعیان در پاکستان

متأسفانه این قتل‌عام‌های زنجیره ای که در برابر چشم جهانیان رخ می دهد، توسط دولت ها و نهادهای بین المللی محکوم نگردیده و برای مهار این جنایات اقدام جدی صورت نمی گیرد که ادامه این روند، مسلماً عواقب وخیمی را در پی خواهد داشت.

اینجانب این مصیبت جانگداز را به پیشگاه ولی الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و عموم مسلمانان، خاصه خانواده های قربانیان و بستگان آنان تسلیت می گویم و رحمت و مغفرت را برای تمام شهیدان این حادثۀ تأسف بار و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/452/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیعیان پاکستان مسجد شیعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • زور زردپوشان شیرازی به گل گهر نرسید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور