Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@17:27:58 GMT

عرضه گوشی اوپو Reno 7Z 5G

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۱۰۰۷

عرضه گوشی اوپو Reno 7Z 5G

فرارو– قرار است گوشی OPPO Reno 7Z 5G به زودی روانه بازار شود. قیمت و برخی از مشخصات این گوشی افشا شده است. این گوشی در بازار تایلند، به قیمت ۱۲۹۹۰ بات تایلند (تقریبا معادل ۴۰۰ دلار آمریکا) در دسترس خواهد بود.


به گزارش فرارو، گوشی OPPO Reno 7Z در بازار تایلند راه اندازی شد. این دستگاه از چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند که پشتیبانی از 5G را امکان پذیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه همچنین مجهز به صفحه نمایش استاندارد ۶۰ هرتزی AMOLED و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.


گوشی OPPO Reno 7Z به عنوان جدیدترین گوشی سری Reno 7 و جانشین Reno 6Z رسماً در تایلند عرضه شد. این گوشی دارای طراحی آشنا در پنل جلویی است. یک سوراخ پانچ برای عکاسی سلفی در پنل جلویی و یک ماژول مستطیلی در پنل پشتی برای قرار دادن سنسور‌های دوربین سه گانه قرار دارد. این دستگاه به لطف داشتن صفحه نمایش AMOLED، دارای حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش است. مشخصات کلیدی گوشی OPPO Reno 7Z شامل چیپست Qualcomm Snapdragon 695 با پشتیبانی از قابلیت 5G، صفحه نمایش استاندارد ۶۰ هرتزی AMOLED، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات و سیستم عامل اندروید ۱۲ می‌باشد.


گوشی OPPO Reno 7Z 5G با قیمت ۱۲۹۹۰ بات تایلند (تقریبا برابر با ۴۰۰ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. این گوشی دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه در رنگ‌های Cosmic Black و Rainbow Spectrum در بازار تایلند عرضه می‌شود.


گوشی OPPO Reno 7Z دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰:۹، نرخ تجدید ۶۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز است. همچنین دارای یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالا برای قرار دادن دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و چت ویدیویی است. این دستگاه از چیپست Qualcomm Snapdragon 695 پشتیبانی می‌کند که قابلیت اتصال شبکه 5G را داراست. این پردازنده در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 619 مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی UFS 2.2 است که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است.


این گوشی روی رابط کاربری ColorOS 12 مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. چنان که می‌دانید گوشی Reno 7 با سیستم عامل اندروید ۱۱ در هند عرضه می‌شود. گزینه‌های اتصال این دستگاه شامل 5G، 4G VoLTE، Wi-Fi 5، بلوتوث نسخه ۵.۲، GPS/A-GPS، NFC و پورت USB Type-C است. این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای تأمین امنیت و هدفون ۳.۵ میلی متری نیز می‌باشد. ابعاد این گوشی ۱۵۹.۸۵ در ۷۳.۱۷ در ۷.۴۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۳ گرم است.


گوشی OPPO Reno 7Z دارای دوربین‌های سه گانه در پنل پشتی است که شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، لنز 6P، فلاش LED، یک سنسور تک رنگ ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 می‌شود.


یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌هایی که OPPO Reno 7Z نسبت به Reno 6Z به ارمغان می‌آورد، استفاده از تراشه Snapdragon 695 5G به جای چیپست MediaTek Dimensity 800U است. ظرفیت باتری و سرعت شارژ نیز اندکی بهبود یافته است. می‌دانیم که گوشی Reno 6Z دارای باتری ۴۳۱۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۳۰ وات است که در مقایسه با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۳۳ وات، از رتبه پایین تری برخوردار می‌باشد. از سوی دیگر، سنسور سلفی از ۳۲ مگاپیکسل به ۱۶ مگاپیکسل در مدل جدیدتر کاهش یافته است.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

کلیدواژه: میلی آمپر ساعتی گوشی OPPO Reno 7Z صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • رویداد اپل در راه است | آی‌پد پرو با تراشه M4 عرضه می‌شود
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • آی پد پرو جدید با تراشه M۴ عرضه می شود
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال