Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید وحید حسینی در چهارصد و نود و چهارمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا، بر لزوم رعایت بیش از پیش شیوه نامه‌های بهداشتی در جامعه به ویژه در آستانه سال نو، تاکید کرد.

او،  به تلاش تمام واحد‌های زیرمجموعه دانشگاه در طی دو سال بحران کروناویروس اشاره و گفت: در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز همواره برای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان با تمام ظرفیت‌های موجود تلاش می‌شود و تجربیات موج‌های گذشته کروناویروس، سبب شده تا در موج ششم این بیماری، اقدامات و خدمت رسانی با کیفیت بیشتر و بهتر به مردم ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه همچنین بر لزوم مستندسازی اقدامات انجام شده در زمینه مقابله با کرونا و یافته‌های علمی به دست آمده تاکید کرد و گفت: تجربیات حاصل از شیوع بیماری کووید۱۹ در کنار مقابله با کروناویروس، می‌تواند در سال‌های آینده برای پیشگیری و مقابله با سایر بیماری‌های واگیر و غیرواگیر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

او به تداوم روند خدمت رسانی به بیماران و مراجعان غیرکرونا در بیمارستان‌ها و مراکز ارائه خدمات سلامت همزمان با شیوع کروناویروس اشاره و گفت: با وجود سختی‌های بسیار و حجم کاری بالای مجموعه سلامت استان، از آغاز شیوع کرونا تاکنون تلاش شده تا بدون هرگونه اختلال، خدمات سلامت مانند گذشته با بهترین کیفیت ارائه شود.

حسینی به نزدیک شدن به سال نو و حضور مردم در مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری از مردم خواست، به طور جدی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی پایبند بوده و از حضور غیرضروری در این مراکز پرهیز کنند تا سلامت خانواده‌ها دچار تهدید نشده و ایام نوروز با سلامت سپری شود.

او همچنین با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون در کاهش خطر کروناویروس، از خانواده‌ها خواست ضمن مراجعه برای دریافت دُز سوم واکسن و تکمیل واکسیناسیون خود، به واکسینه کردن کودکان نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند که در همین راستا واکسیناسیون کودکان ۵ تا ۱۲ سال در دستور کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفته و در تمام استان‌ها از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال اجراست.

در ادامه نشست دانشگاهی ستاد مدیریت کرونا، میزان ابتلا به کروناویروس در نقاط مختلف استان، شرایط بیماران در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های استان، دلایل جان باختن مبتلایان طی روز‌های گذشته، آمار ماموریت‌های کرونایی مجموعه اورژانس استان و آمار بهبود یافتگان کرونا و آمار مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته استان، ارزیابی و پایش شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی شیراز کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی