Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@15:18:56 GMT

توقف پروازهای بزرگترین شرکت هواپیمایی روسیه

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۱۶۳۶

توقف پروازهای بزرگترین شرکت هواپیمایی روسیه

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، به نقل از یورونیوز، این اقدام بزرگترین شرکت هواپیمایی دولتی روسیه پس از آن صورت گرفت که آژانس حمل و نقل هوایی این کشور توصیه کرد تمام خطوط هوایی دارای هواپیما‌های اجاره‌ای خارجی پرواز‌های مسافری و باری به خارج از این کشور را متوقف کنند.

این سازمان به خطر بالای توقیف هواپیما‌های اجاره‌ای خارجی به‌عنوان بخشی از تحریم‌های غرب اشاره کرد که اجاره هواپیما به روسیه را ممنوع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توصیه آژانس حمل و نقل هوایی روسیه برای خطوط هواپیمایی روس که از هواپیما‌های ساخت روسیه استفاده می‌کنند یا هواپیما‌های خارجی در خطر توقیف را ندارند اعمال نمی‌شود.

آئروفلوت گفت برای مسافرانی که قرار است پس از شش مارس روسیه را ترک کنند و پس از هشت مارس به کشور بازگردند بلیت برگشت لغو می‌شود. کسانی که بلیت‌های یک طرفه دارند تا هشت مارس مجاز به پرواز خواهند بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه جزیره آشوراده شرکت هواپیمایی روسیه آژانس حمل و نقل هوایی مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه جزیره آشوراده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود

به گزارش خبرآنلاین،‌سیروس دهقان شیری گفت: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این بخش امکان پذیر است .
ایرنا نوشت: وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاوران املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهند شد.
وی تاکید کرد: براین اساس این بنگاه های مشاوران املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900703

دیگر خبرها

  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد