Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@04:53:11 GMT

پیروزی رئال مادرید مقابل رئال سوسیه‌داد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۱۹۹۶

پیروزی رئال مادرید مقابل رئال سوسیه‌داد

آفتاب‌‌نیوز :

رئال مادرید و رئال سوسیه‌داد بامداد یکشنبه در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۴ بر یک شاگردان کارلتو به پایان رسید.

سوسیه‌داد در دقیقه ۱۰ این دیدار از روی نقطه پنالتی به وسیله اویارزابال به گل نخست رسید و از این گل تا دقیقه ۴۰ با ارائه یک دفاع منظم به خوبی از دروازه حفاظت کرد اما شوت سرکش کاماوینگا در دقیقه ۴۰ از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید بلافاصله پس از این گل، توسط بنزما به گل دوم رسید اما کاپیتان مادریدی‌ها در این صحنه در آفساید بود تا گل مردود شود.

با این حال شوت دیدنی وغیرقابل مهار مودریچ در دقیقه ۴۳ از پشت محوطه جریمه، رئال مادرید را در همان نیمه نخست پیش انداخت.

شاگردان کارلتو در نیمه دوم فشار حملاتشان را حفظ کردند تا در دقیقه ۶۹ به وسیله بنزما به گل سوم برسند اما دوباره گل مهاجم رئال مادرید در موقعیتآفساید به ثمر رسیده بود تا گل مردود شود. البته بنزما بالاخره در دقیقه ۷۶ از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۹، رئال مادرید با نفوذ کارواخال و پاس کات‌بک او به آسنسیو، گل چهارم را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۴ بر یک به پایان برسد.

با این نتیجه رئال مادرید ۶۳ امتیازی شد تا در هفته‌ای که سویا امتیاز از دست داده بود، فاصله‌اش را در صدر جدول با تیم دوم به ۸ امتیاز برساند. سوسیه‌داد هم با ۴۴ امتیاز در رده ششم باقی ماند. ضمن این که کسب این پیروزی در آستانه دیدار حساس مقابل پاری‌سن ژرمن از اهمیت بالایی برخوردار بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئال مادرید رئال سوسیه داد لالیگا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)

در حالی که بازی رفت دو تیم با برتری 4-1 دورتموند همراه بود، این دیدار تا دقایق پایانی گلی نداشت تا اینکه کریم بنزما در دقیقه 83 گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد سرخیو راموس دومین گل تیم ژوزه مورینیو را به ثمر رساند اما پیروزی 2-0 برای صعود این تیم به فینال کافی نبود.

دانلود (39.8MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • (ویدئو) دبل وینیسیوس؛ گل دوم رئال مادرید به بایرن مونیخ در دقیقه ۸۳
  • (ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • (ویدئو) گل اول رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط وینیسیوس در دقیقه ۲۴
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال