Web Analytics Made Easy - Statcounter

از مجموعه کتاب‌های دایره‌المعارف دست‌بافته عشایری و روستایی سیرجان و دایره‌المعارف گلیمِ شهرجهانی سیرجان با حمایت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، رونمایی شد.

به گزارش برنا؛ این دو جلد کتاب ارزشمند که حاصل تحقیق، پژوهش و تحریر عقیل سیستانی مولف و مدرس دانشگاه است، در راستای اعتلای جایگاه شهر جهانیِ گلیم و هم‌چنین معرفی طرح‌ها و نقوش متداول گلیم‌جهانی سیرجان به چاپ رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی دست‌بافته‌های ملزوم زندگیِ عشایری و روستایی، وضعیت فرش‌بافی در ایلات و طوایف مهم، معرفیِ مهم‌ترین تکنیک‌‌های قالی‌بافی و... از دیگر بخش ها و اهداف این دو کتاب نفیس است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت گل گهر شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شرکت صنعتی و معدنی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی