Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حبیب نیکوکار روز یکشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز یزد که مدیر درمان دانشگاه نیز وی را همراهی می کرد افزود: یک آرایشگاه زنانه را بعلت دخالت در امور پزشکی، سه بار پلمب کرده ایم اما بعلت کارساز نبودن آرای صادره، باز شروع بکار کرده است.

وی در مورد دخالت برخی آرایشگرهای متخلف در امور درمان ادامه داد: اگر از یک آرایشگاهی شکایت شود حوزه درمان حتما ورود و با متخلف برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با استقبال از پیشنهادات و راهکارهای همه افراد جامعه و بخصوص اصحاب رسانه برای کاهش تخلفات در حوزه درمان و قطع دست سودجویان، تاکید کرد: متاسفانه ارتباط شماری از پزشکان با صنف آرایشگرها نیز مشکلات این بخش را دو چندان کرده است.

دکتر نیکوکار با بیان اینکه در صدد تقویت بخش نظارتی دانشگاه علوم پزشکی در استان هستیم یادآور شد: با دادستان استان هماهنگ شده تا ما را در این بخش یاری کند.

وی در مورد بلاتکلیفی برخی مراکز درمانی و بیمارستان ها در زمینه دولتی یا خصوصی بودن که منجر به نارضایتی برخی پزشکان شده هم اظهار داشت: بزودی ۲ بیمارستان شهدای کارگر و شاه ولی که در زمره بیمارستان های غیر دولتی عمومی هستند بعنوان مرکز فعالیت پزشکان معرفی می شوند.

به گفته وی این یعنی اینکه پزشکان در ۲ بیمارستان خصوصی یا یک دولتی و یا یک بیمارستان غیر دولتی عمومی و ۲ بیمارستان خصوصی می توانند حضور پیدا کنند.

وی گفت: لازم است حوزه فعالیت پزشکان در یک یا ۲ مکان باشد و نه در بیمارستان های متعدد و منظور از حوزه فعالیت هم فعالیت عملکردی نیست بلکه منظور حوزه فعالیت بیمارستانی است.

وی ادامه داد: هر چقدر حوزه فعالیت یک پزشک یا جراح در بیمارستانها محدودتر باشد به همان میزان موجب ارتقای کیفیت کار آنها می شود.

معاون درمان دانشگاه پزشکی یزد در مورد برخی نارضایتی ها از وضعیت نوبت گیری در مرکز درمانی خاتم الانبیاء یزد هم گفت: متاسفانه نوبت ها چه حضوری و چه اینترنتی باشد، همیشه افرادی هستند که برای دریافت یک نوبت، ۱۰ بار ثبت نام یا اقوام خود را برای ثبت نام بسیج می کنند.

این مسوول درمان استان در مورد صدور برخی مجوزهای ایجاد مطب در ماههای گذشته در بلوار طالقانی یزد به رغم شلوغی این بلوار گفت: مجوز ایجاد مطب را نظام پزشکی می دهد و نه دانشگاه علوم پزشکی .

وی افزایش کیفیت درمان در استان را از دیگر برنامه های حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد دانست و اضافه کرد: امروز و همزمان با روز پاسدار، مجوز تاسیس بیمارستان ۹۶ تختخوابی سپاه نیز پس از یکسال رایزنی و تلاش، صادر شد.

برچسب‌ها یزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تفت یزد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تفت درمان دانشگاه حوزه فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۷۰ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بهداشت و درمان منطقه کاشان محقق شد.

کوروش ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: از ۷۰۰ میلیارد ریال مصوبات سفر رئیس‌جمهور به منطقه کاشان ۵۰۰ میلیارد ریال محقق شده است.

وی افزود: این مبلغ برای تجهیز و بهره‌برداری از بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل مصوب شده که تاکنون حدود ۷۰ درصد آن محقق شده است و به زودی شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل غیراستاندارد است، خاطرنشان کرد: کمبود تخت و فضای درمانی در آران و بیدگل موضوع مهمی است که ضرورت بهره‌برداری از بیمارستان امام حسن (ع) را دو چندان کرده است.

ساکی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان جزو بیمارستان‌های فرسوده منطقه به شمار می‌آید که ۸۰ درصد تجهیزات آن از بین رفته است، تصریح کرد: این بیمارستان معین شمال استان اصفهان محسوب می‌شود و بار درمانی شهرهای اطراف را علاوه بر منطقه به دوش می کشد و سال گذشته به ۲۵۲ هزار بیمار خدمت‌رسانی کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های درمانی منطقه کاشان بیمارستان بقیه‌الله است که عملیات اجرایی آن حدود پنج سال پیش کلید خورده است، اما با پیشرفت کندی که دارد مشمول مصوبات سفر نشد و ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا این مرکز در خدمت درمان منطقه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص راه‌اندازی مجدد «سی تی اسکن» بیمارستان نقوی گفت: با توجه به اهمیت این دستگاه در تشخیص و درمان بیماری‌ها، پس از شناسایی قطعه معیوب با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مالی از محل درآمد موقوفات مرحوم حاج محمد صادق نقوی، قطعه مورد نیاز به قیمت پنج میلیارد ریال تهیه و توسط شرکت پشتیبان روی دستگاه نصب و راه‌اندازی شد.

ساکی افزود: واحد سی تی اسکن این مرکز با پذیرش روزانه بیش از ۱۰۰ بیمار، آماده ارائه خدمات به بیماران با تعرفه دولتی است.

کد خبر 749393

دیگر خبرها

  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز