Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان با اشاره به ظرفیت‌های نهفته گردشگری در این استان گفت: در این راستا همایش بین‌المللی گردشگری و توسعه در سنندج برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

یعقوب گویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از برگزاری دومین همایش بین‌المللی گردشگری و توسعه در سنندج خبر داد و اظهار داشت: این همایش با حضور علی‌اصغر شالبافیان معاون وزیر یراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی و مهمانانی از کشورهای عراق، انگلستان و فنلاند، 18 و 19 اسفندماه سال‌جاری در محل تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: این همایش در هشت محور شامل مدیریت و گردشگری، بازاریابی و گردشگری، اقتصاد و گردشگری، آموزش و گردشگری، بحران‌ها و گردشگری، فرهنگ و گردشگری، اصطلاحات و زیرساخت‌ها و انواع جاذبه‌های گردشگری از قبیل گردشگری فرهنگی، سلامت، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی برگزار می‌شود.

وی گفت: بررسی موانع و مشکلات توسعه گردشگری و ارائه راهکارهای نوین برای جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و همچنین توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری با تاکید بر توسعه پایدار، از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

طرح درآمدزایی گردشگری در اولویت شهرداران و دهیاران استان چهارمحال و بختیاری باشدبازدید وزیر میراث فرهنگی از جزیره آشوراده/ آیا طرح گردشگری جزیره اجرایی می‌شود؟+ تصاویردستور ویژه رئیس جمهور برای اجرای طرح گردشگری در جزیره آشوراده/ ضرغامی: به زودی طرح نهایی را آماده می‌کنیم

گویلیان بیان کرد: در دومین همایش بین‌المللی گردشگری و توسعه، پنل‌ها و کارگاه‌های متعددی با سخنرانی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف کشور و همچنین اساتید و محققانی از عراق، انگلستان و فنلاند اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان از بررسی موانع و مشکلات توسعه گردشگری این استان خبر داد و گفت: دولت به ظرفیت‌های این حوطه در کردستان توجه کند.

وی بیان کرد: امیدواریم دولت بیش از پیش به ظرفیت‌های گردشگری کردستان که توسعه و اشتغال‌زایی را به دنبال دارد، توجه کند.

انتهای پیام/486/ن/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همایش بین المللی گردشگری و توسعه گردشگری و صنایع دستی برگزار می شود میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت_در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو با اشاره به قول مساعد وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و حمایت‌های معاون صنایع‌دستی کشور مبنی بر حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی، اظهار کرد: با همکاری دولت سیزدهم، حمایت‌های دکتر ایمانیه استاندار فارس، بیمه ۵۶۱ نفر از هنرمندان صنایع‌دستی استان فارس تائید شده است.

وی افزود: طی روزهای آینده این هنرمندان برای تکمیل مدارک به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس مراجعه خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس با بیان اینکه ملاک تائید بیمه تأمین اجتماعی هنرمندان، دارا بودن مدرک مرتبط با رشته فعالیت و مجوز فنی‌وحرفه‌ای است، اضافه کرد: با تلاش‌های انجام‌شده پس از ۱۵ سال بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس به نتیجه رسید.

ثابت اقلیدی با بیان اینکه اقدامات اولیه این مهم از سال گذشته در معاونت صنایع‌دستی استان فارس انجام شده بود، ابراز امیدواری کرد: این موضوع نوید بخش روزهای خوب هنرهای سنتی و صنایع‌دستی این مرز و بوم باشد.

وی تاکید کرد: فارس بیشترین تعداد شهرها و روستاهای جهانی و ملی صنایع‌دستی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و هم اکنون صنایع دستی شهرهای ملی و جهانی صنایع دستی آباده، شیراز و فیروزآباد در نمایشگاه ایران اکسپو در معرض دید عموم علاقه مندان قرارگرفته است و در این نمایشگاه ۲۶ هنرمند بیش از ۳۰ رشته صنایع‌دستی را در این معرفی و عرضه می کنند.

کد خبر 749496

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • اکسپو فرصتی برای توسعه
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود