Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@09:32:09 GMT

کاهش ۶۰ درصدی عرضه برخی از اقلام آجیل شب عید

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۲۴۵۸

کاهش ۶۰ درصدی عرضه برخی از اقلام آجیل شب عید

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی احمدی با بیان اینکه  آجیل و خشکبار قیمت مصوب ندارند، اظهار کرد: چون تنوع آجیل و خشکبار برای شب عید بسیار زیاد است و از نظر نوع کالا و وزن قابل تغییر است برای همین قیمت‌گذاری بر روی این اقلام غیرممکن است.

وی با اشاره به اینکه عرضه و تقاضا، میزان تولید در سال و صادرات قیمت آجیل و خشکبار را مشخص می‌کند، اضافه کرد: متاسفانه واردات اقلامی که در داخل تولید می شوند، ممنوع است و این در حالیست که برای مثال مغز گردو و فندق به اندازه مصرف داخلی تولید نمی‌شود و نیاز به واردات داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با اشاره به اینکه کنترل قیمت نیازمند ابزارهایی است، افزود: امسال در تخم ژاپنی ۶۰ درصد افت تولید نسبت به سال گذشته داشتیم، زیرا این محصول صدرصد دیم است و کمبود بارندگی تولید را کاهش داده است، ولی می‌توان با واردات محصولات دیگر قیمت آن را هر چند با کاهش تولید کنترل کرد.

منبع: ایسنا اخبار مرتبط ۱۳:۵۰:۴۷ افزایش ۷۰درصدی قیمت آجیل و خشکبار ۱۰:۴۶:۳۳ افت تقاضاى میوه، آجیل و شیرینی در آستانه عید ۲۳:۰۱:۳۵ قیمت مصوب آجیل شب یلدا اعلام شد/ کمترین قیمت ۶۰هزار تومان بیشترین قیمت ۱۰۰هزار تومان ۱۸:۲۹:۰۷ پیش‌بینی ثبات قیمت خشکبار و آجیل شب یلدا / خودداری اتحادیه از اعلام قیمت‌ها ۱۱:۰۱:۵۱ کاهش ۱۰ درصدی قیمت آجیل نوروز۹۶/ بادام هندی تامین شد ۱۵:۴۷:۰۲ حداکثر قیمت آجیل شب یلدا کیلویی ۱۷۰هزار تومان است/ رشد ۴۰درصدی نسبت به سال قبل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خشکبار خشکسالی شب عید عید نوروز آجیل قیمت آجیل مصطفی احمدی آجیل شب عید آجیل و خشکبار قیمت آجیل آجیل شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748248

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳