Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-27@15:22:04 GMT

ادامه بررسی طرح صیانت بعد از تصویب بودجه 1401

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۲۵۳۴

ادامه بررسی طرح صیانت بعد از تصویب بودجه 1401

ایتنا - ​​​​​​​رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی از ادامه پیگیری این طرح با نام جدید «نظام تنظیم مقررات فضای مجازی» بعد از تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۱ خبر داد.

رضا تقی پور با بیان اینکه کلیات طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی با نام جدید در کمیسیون مشترک به تصویب رسیده است، افزود: روند ادامه بررسی طرح تنظیم مقررات فضای مجازی مطابق قبل دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، رضا تقی پور گفت: در حال حاضر نمایندگان کمیسیون مشترک طرح درگیر بررسی لایحه بودجه سال آینده هستند و جلسات مجلس به طور فشرده برگزار می‌شود. از این رو برگزاری جلسات کمیسیون مشترک بررسی طرح نظام تنظیم مقررات فضای مجازی که بسیاری از نمایندگان در آن عضو هستند، بعد از بودجه ادامه پیدا می‌کنند.

تقی پور گفت: با توجه به تصویب کلیات طرح، از این پس ادامه جلسات کمیسیون مشترک به بررسی جزئیات و مفاد این طرح اختصاص می‌یابد.

وی افزود: هنوز زمان تشکیل جلسات مشخص نیست و در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش مهر، کلیات طرح «نظام تنظیم مقررات فضای مجازی» پس از ۴۵ جلسه کارشناسی با حضور گروه‌های مختلف حقیقی و حقوقی از وزارت خانه‌ها و سازمان‌ها و نهادهایی از جمله وزارت ارتباطات، مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز ملی فضای مجازی، سوم اسفند ماه در قالب ۲۲ ماده به تصویب اعضای کمیسیون مشترک بررسی این طرح رسید.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: طرح صیانت اینترنت فیلترینگ تنظیم مقررات فضای مجازی کمیسیون مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد | مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان