Web Analytics Made Easy - Statcounter

جبار کوچکی نژاد ، با اشاره به اینکه در موضوع پرداخت حقوق و دستمزد دچار یک بحران هستیم، اظهار کرد: اینکه هر روز عده‌ای مقابل مجلس تحصن می‌کنند و نسبت به حقوق‌های خود حرف دارند، به دلیل قوانین متناقضی است که در مجلس و هیئت دولت تصویب شده و تعدادی از افراد را از یک سری خدمات محروم کرده است و اینها مجبورند برای اعاده حقوق خود تحصن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در موضوع مزایای مربوط به ایثارگران یک سازمان تابع قوانین است و سازمان دیگر تبعیت نمی‌کند، همین تناقض‌ها باعث اعتراضات مردمی شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه رئیس جمهور روزهای اول ورود به دولت قول داد که برای ساماندهی نظام حقوق و دستمزد لایحه به مجلس بیاورد، گفت: آقای رئیسی به مجلس قول دادند که دولت تبعیض‌ها را از بین خواهند برد و حتی نیروهای شرکتی را به شکلی ساماندهی می‌کند و اکنون مجلس منتظر لایحه دولت برای ساماندهی نظام پرداخت حقوق و دستمزد است.

بیشتر بخوانید:

مجلس رقم اعلامی دولت در لایحه بودجه را افزایش داد / تغییر میزان حقوق مشمول مالیات پیشنهاد بازگشت مجلس به لایحه دولت با هدف برقراری عدالت در نظام پرداخت حقوق و دستمزد

کوچکی نژاد با بیان اینکه در تبصره ۱۲ لایحه بودجه هم که دولت مسائل مربوط به پرداخت حقوق و دستمزد را آورده، نمی‌شود کاری کرد، افزود: نظام پرداخت حقوق نیازمند قوانین ثابت و دائمی است. دستگاه‌های دولتی و وابسته به آن چند میلیون حقوق بگیر دارد که اینها با خانواده‌هایشان جمعیت عظیمی را تشکیل می‌دهند که دولت باید برایشان تعیین تکلیف کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه اظهار کرد: تنها کاری که تلفیق می‌توانست روی تبصره ۱۲ انجام دهد، در موضوع مالیات و حقوق افرادی بود که دریافتشان زیر پنج میلیون ۶۰۰ هزار تومان است که مقرر کردیم اینها مالیات ندهند. لذا مجلس و تلفیق فقط می‌تواند در این سطح مسائل را حل کند و کار دیگری نمی‌تواند انجام دهد.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1609677

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم حقوق و دستمزد پرداخت حقوق و دستمزد نظام پرداخت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری

بهرام عین‌اللهی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص برای کارکنان حوزه سلامت در نظر گرفته شده که آئین نامه اجرایی آن در کمیته‌ها در حال تدوین بوده و به اطلاع تمامی کارکنان خواهد رسید.

وی افزود: با توجه به نیازهایی که در جامعه ما وجود دارد بحث پرداخت فوق العاده خاص را از دو سال پیش به صورت مستمر آغاز و سال گذشته در صحن علنی مجلس از نمایندگان مردم درخواست و آن را پیگیری کردیم که با تلاش رئیس سازمان برنامه و بودجه، این مصوبه روز گذشته به تصویب رسید.

عین اللهی ادامه داد: مصوبه فوق العاده خاص از امسال اعمال می‌شود و جزو بودجه ۱۴۰۳ دیده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • عدم تصویب جداول بودجه مانعی برای بحث پرداخت تسهیلات ایجاد نمی‌کند
  • پرداخت فوق العاده خاص به کارکنان نظام سلامت در سال جاری
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟