Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:45:11 GMT

با تصمیم ستاد کرونا همه مدارس یزد حضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۲۵۸۵

با تصمیم ستاد کرونا همه مدارس یزد حضوری شد

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، نشست ستاد مقابله با کرونا در استان به ریاست علی اکبر عزیزی؛ معاون استاندار یزد برگزار و مصوبات قبلی این ستاد در بخش های مختلف تمدید و مدارس استان نیز حضوری شد.

وی با بیان اینکه استان یزد در حال عبور از موج ششم کرونا است و با همکاری مردم گذر از این موج بیماری محدودیت‌های گذشته را به همراه نداشت اظهار کرد: مقرر شد نظارت‌ها برای پیشگیری و کنترل بیماری در اصناف و بازار و ادارات و نهاد‌ها و  هچنین فرودگاه و راه آهن و ترمینال ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار یزد با بیان اینکه واکسیناسیون مورد تاکید و همچنان اولویت استان است افزود: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا واکسیناسیون در استان فراگیری بیشتری داشته باشد و علاوه برآن با رعایت مسائل بهداشتی مراقب باشیم در آستانه سفر‌های نوروزی گرفتار این بیماری نشویم.

وی اضافه کرد: با این حال افرادی تصمیم به سفر در تعطیلات نوروزی دارند باید اطلاعات خود را در سامانه ایران من وارد کنند تا بتوانند سفر خود را البته به شرط انجام واکسیناسیون بروند.

معاون استاندار یزد ادامه داد: سامانه امید نیز به همین منظور طراحی شده است و بر این اساس تمامی خدمات مرتبط با سفر‌های نوروزی از جمله گرفتن بلیط و حتی تردد، بسته به ثبت نام در این سامانه است.

عزیزی بیان کرد: امکان مسافرت‌های نوروزی پس از بیش از ۲ سال درگیری فراگیر با ویروس کرونا و به دلیل انجام واکسیناسیون گسترده فراهم شده است و انتظار می‌رود افرادی که دچار سویه امیکرون شدند، پس از سه هفته بهبودی نسبت به تزریق نوبت سوم واکسن خود اقدام کنند.

معاون استاندار یزد با اشاره به اینکه بر اساس نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی حال و روز استان رو به بهبودی است عنوان کرد: تعداد مراجعان و تست‌های کرونا کاهش یافته و همچنین شمار بستری‌ها کاهش چشم گیری داشته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان یزد ستاد کرونا یزد واکسیناسیون خبرگزاری فارس معاون استاندار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟