Web Analytics Made Easy - Statcounter

« محمدجواد  دهقان»  یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این وبینار بیش از ۳۰ نفر از تولیدکنندگان ، متخصصان و علاقه مندان اسب کاسپین از کشورهای ایران، اسپانیا، سوئد، نروژ، فرانسه، برمودا، امریکا، کانادا، استرالیا و انگلیس حضور یافتند.

وی اظهار داشت: این دوره با تدریس آتشه فیروز، مشاور انجمن بین المللی اسب کاسپین و الیزابت وبستر  ارزیاب بین المللی اسب کاسپین، توسط انجمن حفاظت از اسب کاسپین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  انجمن بین المللی اسب کاسپین، موسسه تحقیقات علوم دامی کشور، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان، پردیس دانشگاه یزد و مجموعه فرهنگی، ورزشی و پرورش اسب پارت در برگزاری این دوره همکاری و مشارکت کردند.

وی گفت:  مدرسین دوره به صورت آنلاین به تشریح جزییات نکات فنی در خصوص نحوه ارزیابی اسب کاسپین پرداختند.

دهقان ادامه داد:  ارزیابی اسب کاسپین بخش اصلی در فرایند ثبت بین المللی اسب های کاسپین پیش بنیادی محسوب می شود.

وی به تولید کنندگان اسب کاسپین توصیه کرد که به منظور انتخاب درست مادیان و سیلمی برای تولید مثل حتما با نحوه ارزیابی تیپ اسب کاسپین مطابق با استاندارد بین المللی نژاد، آشنا باشند.

مدیرعامل انجمن حفاظت از اسب کاسپین ایران با بیان اینکه این کارگاه آموزشی به صورت متفاوت و با مشارکت شرکت کنندگان برگزار شد، افزود: دو نفر داوطلب از ایران و دو نفر از بین شرکت کنندگان خارجی ، نظرات و تجربیات خود در رابطه با ارزیابی اسب کاسپین را به سایر شرکت کنندگان ارائه کردند.

دهقان هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقای سطح دانش تخصصی علاقه مندان به حفاظت از این گونه در معرض انقراض عنوان کرد. 

استان البرز یکی از قطب های مهم پرورش اسب از جمله اسب کاسپین در کشور محسوب می شود.
نمایندگی انجمن حفاظت از اسب کاسپین در منطقه کردان شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز قرار دارد.

برچسب‌ها آموزش اسب کاسپین فضای مجازی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آموزش اسب کاسپین فضای مجازی آموزش اسب کاسپین فضای مجازی استان البرز بین المللی اسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، پرفسور علی گرجی اظهار کرد: دومین سمپوزیوم بین‌المللی فضای مجازی تنش و اضطراب به همراه سومین فستیوال دانشجویی در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه امسال به صورت مجازی توسط گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با زمان و نحوه ارسال آثار شرکت‌کنندگان در دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این سمپوزیوم بین‌المللی می‌توانند آثار خود از یکم تا سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس ایمیل Neuros.dept@mums.ac.ir و در قالب ۲ بخش ایده و پوستر ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

گرجی کلیه آثار هنری که در قالب نقاشی کاریکاتور و غیره که ارسال می‌گردند باید نشان دهنده مخاطرات استفاده نادرست از فضای مجازی و اثرات سوء آن بر سلامت روان و همچنین راهکارهای استفاده صحیح از دنیای مجازی باشند، در غیر این صورت مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

مسئول برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب و سومین فستیوال دانشجویی ادامه داد: همچنین این نکته هم لازم به ذکر است که پس از پذیرش پوسترها، ارائه هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی امکان پذیر است.

وی همچنین در خصوص نحوه ارسال ایده‌ها به دبیرخانه دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب هم گفت: تمامی ایده‌های ارسالی باید صرفاً در قالب تمپلیت قرار داده شده در لینک ایده و پوستر طراحی گردند و ایده‌ها باید حداقل ۲۵۰ و حداکثر ۵۰۰ کلمه بوده و شامل عنوان، هدف، جنبه نوآورانه ایده، جمعیت مورد هدف، روش اجرا (حداقل ۱۵۰ کلمه) و پیش بینی نتایج حاصل از ایده باشند.

دیگر خبرها

  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود