Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «نگهبان شب» گفت: این فیلم یک همکاری درخشان برای من بود، به واقع خوش شانس بودم که توانستم با رضا میرکریمی کار کنم، باور کنید که حتی آرزوی اینکه یک روز به عنوان نقش اول در فیلم «رضا میرکریمی» بازی می‌کنم هم به دهنم نرسیده بود.  

تورج الوند در گفت‌وگو با میزان پیرامون حضورش در فیلم سینمایی «نگهبان شب» گفت: این فیلم یک همکاری درخشان برای من بود، به واقع خوش شانس بودم که توانستم با رضا میرکریمی کار کنم، باور کنید که حتی آرزوی اینکه یک روز به عنوان نقش اول در فیلم «رضا میرکریمی» بازی می‌کنم هم به دهنم نرسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: خدا طی این همکاری و حضورم در نگهبان شب لطفی به من کرد که هیچوقت فکرش را نمی‌کردم، بی نهایت خوشحالم از اینکه توانستم در این پروژه باشم و از رضا میرکریمی برای این اعتماد تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر فیلم «نگهبان شب» پیرامون پیوستن خود به این پروژه اضافه کرد: استرس حضور در فیلم سینمایی «نگهبان شب» حتی ۱۰ روز بعد از فیلمبرداری هم با من بود، زیرا می‌دانستم که اگر در جایی خوب نباشم کارگردان به راحتی من را عوض می‌کند. کما اینکه این اتفاق هم پیشتر افتاده بود و چند تن از بازیگران در حین فیلمبرداری عوض شده بودند.  

وی در همین رابطه تاکید کرد: عدم اطمینان از اینکه تو به عنوان بازیگر در این پروژه قطعی خواهی بود یا نه همواره برایم سخت بود و همیشه ترس کنار گذاشته شدن را داشتم، اما در نهایت خوش شانس بودم و تا انتها کنار پروژه بودم.  

الوند درباره رسیدن به لهجه در این فیلم تاکید کرد: در ابتدا قرار بود این کاراکتر لهجه مشهدی داشته باشد و من هم سه هفته روی این لهجه کار کردم، اما بنابر این شد که لهجه کرمانی انتخاب شود و من هجده روز برای یاد گرفتن این لهجه بیشتر وقت نداشتم.  

این بازیگر سینما درباره ادامه فعالیت خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: توکل من همیشه به خدا بوده است، تا اینجای کار هر چه آمده ام به لطف خدا بوده و در ادامه هم هر چه صلاح باشد را پیش پایم قرار می‌دهد. من هم از هر اتفاقی که بیفتد استقبال می‌کنم، من ترسیم ویژه‌ای از مسیر بازیگری ندارم و منتظرم تا ببینم این مسیر چه چیزی را برایم چیده است.  

انتهای پیام/

برچسب ها: تورج الوند اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما خوش شانس بودم رضا میرکریمی نگهبان شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بایرن مونیخ خواهد بود.

کاروان رئال مادرید امروز به مونیخ رسید و فده والورده از تیم انتخاب شد تا در نشست خبری شرکت کند.

والورده در ابتدای نشست خبری درمورد وضعیت خودش برای این بازی گفت:"از آن نهایت لذت را می‌برم. این زیباترین چیزی است که وجود دارد و من سعی می‌کنم حداکثر استفاده را از آن ببرم."

پیام به افرادی که فکر می‌کنند رئال پیشاپیش قهرمان شده‌ است؟

همه بازی‌ها بسیار پیچیده‌ هستند چون همه تیم‌ها شایسته احترام هستند. ما باید از آنچه در رختکن داریم استفاده کنیم و تلاش کنیم تا یک جام دیگر برای مادرید به دست آوریم.

تونی کروس؟

بازی کردن کنار او راحت است و کمتر سعی کرده‌ام که خودم را با او تطبیق بدهم. لذت بردن از دقایق بیشتر کنار او چیزی است که من را خوشحال می‌کند و بسیار خوب است. مواقعی وجود دارد که "من باید خیلی دور از تونی بازی کنم اما باید از او یاد بگیرم."

رویارویی با ارلینگ هالند و هری کین؟

این خیلی پیچیده است. ما مدافعانی در سطح جهانی داریم که روزهای خوب و بدی را پشت سر گذاشته‌اند... بنابراین اولین کاری که باید انجام دهیم این است که به مدافعانی که داریم احترام بگذاریم و سپس به بقیه نگاه کنیم. با مدافعانی که ما داریم، خیالمان راحت است و خوشحالیم.

صحبت‌های توماس توخل؟

من به تیمم اعتماد زیادی دارم، اما باید به باشگاه مقابلمان احترام بگذاریم. ما بسیار هیجان زده و مشتاق هستیم تا به فینال برسیم. ما برای آن مبارزه خواهیم کرد.

وضعیت رختکن چطور است؟

من می‌توانم شخصا با شما صحبت کنم. اولین باری است که مقابل بایرن بازی می‌کنم. دفاع از این پیراهن بسیار ارزشمند و بسیار زیباست.

یوشوا کیمیش گفته که مادرید برای بردن باید چیزی بیش از شانس داشته باشد؟

شما به کمی شانس نیاز دارید، اگر نه، به بازی چند سال پیش مقابل سیتی نگاه کنید. طبیعی بود که حذف می‌شدیم، گل زدیم و صعود کردیم. این "شانس قهرمان" است. وقتی آن را دارید، باید از آن بهره ببرید. و بعضی اوقات هم امکان دارد این شانس برای تیم مقابل باشد.

دیگر خبرها

  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است