Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:52:03 GMT

اتومبیل راننده اسطوره جهان به حراج گذاشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۲۷۷۹

اتومبیل راننده اسطوره جهان به حراج گذاشته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، مایکل شوماخر یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین رانندگان فرمول یک در تمام دوران است، بنابراین منطقی است هر خودروی فرمول یک که او برای برد سوار می‌شد، ارزش پول زیادی دارد. اعلام شده قرار است یکی از ماشین‌های این راننده برتر جهان به حراج گذاشته شود، ماشینی که شوماخر هرگز با آن در مسابقه‌ای برنده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حقیقت این ماشین از آن جهت دارای ارزش است که این اسطوره آلمانی در سال ۱۹۹۸ قهرمانی را از دست داد و حالا هر کسی تمایل دارد می‌تواند این ماشین را داشته باشد. این فراری F300 همان ماشینی بود که شوماخر در جایزه بزرگ ژاپن در سال ۱۹۹۸ آخرین دور مسابقات قهرمانی آن سال، سوار شد. موفق‌ترین نتیجه شوماخر با F300 زمانی بود که این راننده آلمانی با آن در مسابقات لوکزامبورگ دوم شد.

این خودرو در حال حاضر برای فروش در DuPont Registry توسط یک فروشنده خصوصی به نام ویکتور گومز ثبت و قیمت آن ۴.۹ میلیون دلار اعلام شده است. آخرین فراری که شوماخر از آن استفاده کرده بود به قیمت ۷.۵ میلیون دلار فروخته شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مایکل شوماخر راننده آلمانی فرمول یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟

به گزارش «تابناک»، علیرضا محمدزاده، کارشناس خودرو، درباره تأثیر مصوبه مجلس مبنی بر اعمال مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو به «انتخاب» گفت: اولین اتفاقی که با این مصوبه می‌افتد، افزایش قیمت خودرو و تحت تأثیر قرار گرفتن از این اقدام است؛ از آن مهم‌تر دلال‌ها فعال‌تر می‌شوند و کلاهبرداری بیشتر خواهد شد. خریدار واقعی که برای استفاده دنبال ماشین است با تنگنا بیشتر مواجه می‌شود و تنها کسی که سود می‌کند دلال است. دولت از سال گذشته اعلام کرده که با مالیات دنبال جبران کسری بودجه است و روی تنها چیزی که مالیات نبسته‌اند هواست.

وی در ادامه در رابطه با چالش‌های قیمت‌گذاری پژو پارس در روز‌های اخیر بیان کرد: واقعیت قضیه این است که پژوپارس هیچ تکنولوژی روزی ندارد، راحتی ندارد و کم مصرف هم نیست. علت اینکه عده‌ای سینه چاک این ماشین هستند، به جز بیست درصد که علاقه‌مند به این ماشین هستند، جمعیت زیادی که برای حاشیه سود زیاد این خودرو و احتمال قطع تولید، دنبال پژو پارس هستند. در تمام خودرو‌های بازار وقتی خبر توقف تولید منتشر شود، مردم به سمت آن ‌می‌روند. البته به نظر من همان بیست درصد که مصرف‌کننده واقعی هستند اهمیت بیشتری دارند. طبیعتا تا زمانی که شرکت تولید‌کننده دولت باشد و نظر دولت در آن تأثیر‌گذار باشد این اتفاقات رخ می‌دهد. پژو پارس هیچ حرفی برای گفتن ندارد و سال هاست از رده خارج است.

محمدزاده درباره وضعیت بازار خودرو در نیمه اول ۱۴۰۳ گفت: اولین اتفاقی که در خودرو می‌افتد و همچنان هم ادامه دار است، دخالت دولت است. تا زمانیکه دولت در بازار خودرو دخالت مستقیم دارد، طبیعتا آینده‌ی خوشی برای خودرو به وجود نخواهد آمد. در این کشور از دستمال کاغذی تا خودرو، همه درگیر دولت است. وقتی کشور نتوانسته یک رابطه‌ی درست با جهان برقرار کند و بحث دلار و... هم تبدیل به یک چالش شده است، چه توقعی دارند که خودرو سامان پیدا کند. دولت اگر با همین فرمان جلو برود و شعار‌های غیرحقیقی بدهد، مطمئن باشید بازار امسال بدتر خواهد شد و قیمت‌های فعلی برای 6 ماه دیگر یک آرزو می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • (ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • حراج شمش طلا در مرکز مبادله توانسته به قیمت بازار آزاد کمک کند؟
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟