Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@09:44:40 GMT

بالاترین جایزه اهدایی بهره‌وری به شرکت ملی مس رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۲۷۹۸

بالاترین جایزه اهدایی بهره‌وری به شرکت ملی مس رسید

دکتر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به انتخاب سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تندیس برنزین بهره‌وری (بالاترین جایزه اهدایی) را دریافت کرد. - اخبار بازار -

به گزارش مس پرس، مراسم اهدای هشتمین جایزه بهره‌وری با حضور میرسامان پیشوایی ریاست سازمان ملی بهره‌وری ایران،  مهندس وجیه الله جعفری؛ رئیس هیئت عامل؛ جمعی از مسئولان و مدیران ایمیدرو و سایر شرکت های معدنی این سازمان در تاریخ شنبه 14 اسفند 1400 برگزار شد که شرکت ملی صنایع مس ایران براساس استانداردهای اعلامی، موفق به دریافت تندیس برنزین این رویداد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این جایزه همه ساله از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدور ) به عنوان الگویی بومی ‌در بخش معدن و صنایع معدنی و با هدف حفظ بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی شرکت‌های زیرمجموعه اهدا شده و سعی بر آن دارد تا با ایجاد فضای رقابتی برای ارتقای بهره‌وری، ضمن توسعه فرهنگ خودارزیابی و شناسایی نقاط قوت، اقدام به تقویت بخش های قابل بهبود در شرکت های تابعه این سازمان نماید.

انتهای پیام/

         

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ فرشاد مقیمی مدیر عامل این سازمان در بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) در گفتگو با صنعتگران، کارآفرینان و نمایندگان واحد‌های صنعتی برای رفع برخی از موانع در زمینه صنایع کوچک و متوسط قول پیگیری داد. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همچنین در دیدار با هیئت‌های تجاری کشور‌های مختلف مهمترین محور‌های ارتقای همکاری با این کشور‌ها را پیگیری کرد. در روز نخست این رویداد؛ رئیس اتاق بازرگانی عراق، رئیس اتحادیه سرمایه‌گذاران بین المللی کشور گرجستان، هیئت تجاری کشور روسیه و رئیس اتاق بازرگانی کشور ترکمنستان با حضور در غرفه شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران دیدار و گفتگو کردند. نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو۲۰۲۴) با هدف نمایش ظرفیت‌های صادراتی ایران و بستر‌های اصلی تجارت خارجی با سایر کشور‌ها تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • بالاترین نرخ بیکاری در آلمان از سال ۲۰۱۵
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو