Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@04:49:31 GMT

آموزش کاربردی نرم‌افزار Datamine studio 3

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۲۸۳۰

آموزش کاربردی نرم‌افزار Datamine studio 3

انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی اراک، کارگاه آموزش نرم‌افزار Datamine studio 3 را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «اصول طراحی و فازهای راه اندازی معادن روباز»، «طراحی کامل محدوده نهایی پیت و محاسبات محاسبه و رسم نمودار عیار تناژ کانسار»، «مدل بلوکی زمین شناسی و اقتصادی»، «محاسبه حجم دپوهای مواد معدنی»، «مفاهیم نسبت‌های باطله برداری»، «مدل وایرفریم و مدل بلوکی»، «محاسبه احجام توپوگرافی»، «عیارهای حد استخراجی»، «مفهوم حجم باز و بسته»، «تهیه مدل بلوکی باطله» و «بررسی طرح واقعی» سرفصل مطالبی است که در این کارگاه مطرح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کارگاه آموزش نرم‌افزار Datamine studio 3 با تدریس نیما کریم ـ دانشجوی دکترای معدن، در روزهای ۶ تا ۱۱ فروردین از ساعت ۱۵ تا ۱۸ و طی ۱۸ ساعت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شناسه @zoheirs پیام دهند یا با شماره ۰۹۰۲۱۱۶۹۹۹۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوره آموزش کاربردی نرم افزار DATAMINE Studio 3 مهندسی معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد

وب‌سایت خرده‌فروشی Newegg مشخصات فنی و تصاویر مینی کامپیوتر جدید کورسیر به نام One i500 را به‌طور اتفاقی فاش کرد. این محصول ظاهراً از خنک‌کننده‌ی مایع برای CPU و GPU بهره می‌برد و پنل جلویی چوبی دارد. صفحه‌ی محصول هم‌اکنون از Newegg حذف شده است.

کورسیر تاکنون به‌جز یک تیزر، اطلاعاتی از مینی کامپیوتر جدیدش به‌اشتراک نگذاشته است. کورسیر وان i500 احتمالاً از پردازنده اینتل مدل Core i9-14900K و کارت گرافیک انویدیا مدل RTX 4080 Super در‌کنار دو ترابایت SSD و ۳۲ گیگابایت رم DDR5 و پاور ۱٬۰۰۰ واتی 80Plus Gold بهره خواهد برد.

جدیدترین مینی کامپیوتر کورسیر ظاهراً از مادربرد مبتنی‌ بر تراشه‌ی B760 استفاده می‌کند. این دستگاه احتمالاً ۳۸٫۹ سانتی‌متر ارتفاع و ۳۰ سانتی‌متر عمق و ۱۹٫۳ سانتی‌متر عرض دارد و وزنش به هفت کیلوگرم می‌رسد.

قیمت مینی کامپیوتر جدید کورسیر احتمالاً ۳٬۶۰۰ دلار خواهد بود. این محصول قرار است دو روز دیگر معرفی شود. پنل چوبی دستگاه رنگ‌بندی روشن و تیره خواهد داشت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • مینی‌کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر سخت‌افزار پرقدرت و پنل جلویی چوبی دارد
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • بابایی کارنامی: درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود / ۱۶ هزار میلیارد تومان برای بیمه این کارگران نیاز است + فیلم
  • بابایی کارنامی : درآمد کارگران ساختمانی طبق قانون باید از فرمول مشخصی محاسبه شود + فیلم
  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم