Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه شیراز، کارگاه مجازی «شبیه‌سازی رشد، عملکرد و تاثیر مدیریت مزرعه گیاهان زراعی با مدل DSSAT» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس فرخنده ابراهیمی ـ دانشجوی دکتری رشته زراعت، در روزهای پنجشنبه ۱۸ و ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۲ برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه از طریق نرم‌افزار ادوبی کانکت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره واتساپ ۰۹۰۳۷۹۰۸۵۷۸ پیام دهند.

مدل DSSAT می تواند رشد، نمو و عملکرد گیاه را که در یک سطح یکنواخت کشت شده باشد، تحت شرایط مدیریت‌های مشخص، مشتمل بر تغییرات در میزان آب خاک، کربن خاک، نیتروژن خاک و آب‌شویی نیتروژن شبیه‌سازی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدیریت مزرعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد

بررسی عملکرد بودجه شرکتهای دولتی نشان میدهد برق حرارتی در یک سال حدود ۲۲ همت ضرر و زیان داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش عملکرد بودجه شرکتهای دولتی‌، در سال 1401 سازمان بیمه سلامت، برق منطقهای مازندران، برق منطقه تهران، پشتیبانی امور دام، راه اهن و توانیر 6 شرکتی هستند که کمتر از 5 هزار میلیارد تومان زیان کرده ند.

صدا و سیما در سال مذکور بیش از 5 همت زیان داشته و بانک سپه نزدیک به 8 همت زیان داشته است.

پالایش نفت ابادان نیز نزدیک به 10 همت زیان داشته است.

بررسی عملکرد بودجه شرکتهای دولتی نشان میدهد برق حرارتی در یک سال حدود 22 همت زیان کرده و زیان ده ترین شرکت دولتی در بازه بررسی عمکلرد شرکتهای دولتی در سال 1401 بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد