Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@08:07:31 GMT

حمله پلنگ به بزهای کوهی حین مبارزه آنها + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۲۹۸۶

حمله پلنگ به بزهای کوهی حین مبارزه آنها + فیلم

‍‍‍‍‍‍

روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند ویدئو‌های مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه حمله پلنگ به دو بزکوهی در حال مبارزه را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش دیلی هانت، این دو بزکوهی در حال مبارزه با هم بودند که پلنگ با استفاده از غفلت آن‌ها به این دو جانور حمله ور شد. در این ویدئو در حالی که این دو بزکوهی متوجه حمله پلنگ شده اند، اما گیرکردن شاخ آن‌ها به یکدیگر مانع از فرار آن‌ها می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد این دو جانور که امکان فرار ندارند مسافتی را در حالی که پلنگ همچنان در تعقیب آن‌ها است طی می‌کنند. سرانجام شاخ‌های این دو بزکوهی از هم جدا شده و آن‌ها موفق به فرار می‌شوند.

بیشتر بخوانید

پیدا شدن یک موجود پس از سیل استرالیا + فیلم

این ویدئو اولین بار توسط «دیپانشو کابرا»، یک مامور جنگلبانی هند در توئیتر منتشر شد. این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و به ویدئویی داغ تبدیل شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۸ هزار بیننده داشته و حدود هزار لایک دریافت کرده است.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «گاهی آنچنان سرگرم منازعات بی فایده با دوستان خود می‌شویم که از دشمنان واقعی مان غافل می‌مانیم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی حمله حیوانات دو بزکوهی ویدئو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • (ویدئو) سرنوشت تلخ گورخر؛ فرار ناموفق و تکه تکه شدن توسط کروکودیل!
  • (ویدئو) لذت یک توله شیر کوهی از استراحت در بانوج
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود
  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو