Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@02:30:18 GMT

ثبت ۲ رکورد ملی به نام شناگر گلستانی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۳۱۳۱

ثبت ۲ رکورد ملی به نام شناگر گلستانی

مرحله سوم و پایانی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای باشگاه‌های کشور با حضور تیم کیان شنای گلستان دوازدهم و سیزدهم اسفند دراستخر قهرمانی آزادی تهران برگزار شد.

در جریان این رقابت‌ها هومر عباسی در روز اول موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۲۶.۱۸ رکورد ملی ماده ۵۰ متر کرال پشت را به خود اختصاص دهد.

رکورد پیشین این ماده با زمان ۲۶٫۲۸ در اختیار جمال چاوشی فر بود که در مسابقات قهرمانی جایزه بزرگ دبی سال ۱۳۹۵ به ثبت رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در روز دوم هومر عباسی برای دومین بار در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت رکورد زد.

شناگر گلستانی در این مرحله با ثبت زمان ۲۱/۵۷ رکورد قبلی این رشته را که با ثبت زمان ۵۹/۵۷ در اختیار خودش بود جابجا کرد و رکورد جدید دیگری را در این ماده برای خودبه جاگذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شناگر گلستانی ورزش و جوانان مسابقات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات

سریع‌ترین مرد ایران در تور جهانی امارات پنجم شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی امارات، حسن تفتیان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات حمیده اسماعیل‌نژاد در ۱۰۰ متر زنان برنز گرفت، علی امیریان در ۸۰۰ متر طلا گرفت و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران در حالی که تنها شرکت‌کننده حاضر در این ماده بود به مدال طلا رسید. مریم طوسی هم در ۲۰۰ متر زنان چهارم شد.  

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل | ببینید
  • رکوردشکنی دوباره ترانه احمدی در فری‌استایل
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد