Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، شورای روحانیت و افتای اهل سنت قصرشیرین و سرپل ذهاب و ریجاب با صدور بیانیه ای عملیات تروریستی علیه نمازگزاران مسجد شیعیان در شهر پیشاور پاکستان را محکوم کردند.

در متن این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

کینه و حقد و حسد یهود و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین باری دیگر از آستین بالا آمد و جنایتی دیگر در نماز مسجد برادران شیعه پاکستانی به وقوع پیوست و به شهادت و مجروح شدن نمازگزاران بی گناه و مظلوم منجر شد که این فاجعه تروریستی موجب خشم هر انسانی به ویژه مسلمانان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمن عرض تسلیت به‌ تمام مسلمانان جهان و ابراز همدردی و صبر جزیل برای خانوادهای شهدای این حادثه تروریستی و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این جنایت بزرگ که همیشه دشمنان اسلام و مسلمین بر وحدت ما تیرهای خبیثشان نشانه می گیرند و استکبار جهانی بداند که‌ هرگز نمی‌تواند بر اراده و وحدت ما پیروز شود و عزت و سربلندی از آن امت اسلامی است و پستی و نابودی برای شما تروریست‌های جنایت کار خواهد بود.

ما شورای روحانیت وافتای اهل سنت قصرشیرین و سرپل ذهاب و ریجاب این حادثه تروریستی را به شدت محکوم و از کشور پاکستان تقاضامندیم که اجازه ندهند به این تروریست‌های وحشی و افراطی  اینگونه با قساوت قلب‌ مسلمین را به خاک و خون بکشند.

امیدواریم همه ما مسلمانان همواره وحدت را به معنای کامل کلمه حفظ نماییم و در مقابل توطئه‌ های دشمنان اسلام و مسلمین انسجام و برادری خود را حفظ کنیم.

شورای روحانیت شهرستانهای سرپل ذهاب قصرشیرین و ریجاب


انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: شورای افتا پیشاور عملیات تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)

دریافت 40 MB کد خبر 6090827

دیگر خبرها

  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند