Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:46:34 GMT

امام جمعه یزد: خود را مکلف به حفظ منابع طبیعی بدانیم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۳۴۸۳

امام جمعه یزد: خود را مکلف به حفظ منابع طبیعی بدانیم

به گزارش دفتر امام جمعه یزد، آیت الله محمد رضا ناصری روز یکشنبه در جریان کاشت نهال که به مناسبت روز درختکاری انجام شد افزود: درختکاری و حفظ و نگهداری نعمات خداوند یکی از مسئولیت ها و وظایف همه انسان هاست و خداوند متعال به واسطه مهربانی خود این منابع ارزشمند را در اختیار ما قرار داده است.

وی عنوان کرد: خداوند متعال این منابع را در اختیار بشر قرار داده و هر آنچه انسان نیاز دارد، خداوند برای او در طبیعت قرار داده بنابراین نباید کفران نعمت کنیم و نعمات خدا را ضایع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری بیان کرد: هوای پاک، زمین سبز و محصولات کشاورزی برای حیات انسان ضروری است بنابراین همه باید در زمینه محافظت از منابع طبیعی خود را مکلف بدانیم و برای شکرانه نعمات خداوند، اگر درختی داریم آن را حفظ کنیم و اگر نداریم، درختکاری انجام دهیم به ویژه درختان مثمر که دیگران بتوانند از آن بهره ببرند.

امام جمعه یزد با تاکید بر مدیریت آب و منابع آبی عنوان کرد: باید با برنامه ریزی روستاها را دوباره احیا کنیم و روان آبها را ذخیره کنیم تا در زمان خشکسالی تابستان از آن بهره بگیریم.

برچسب‌ها روز درختکاری یزد آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز درختکاری یزد آیت الله محمدرضا ناصری روز درختکاری یزد آیت الله محمدرضا ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد
  • خداوند همه را مکلف کرده که به معلمان احترام بگذارند
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه