Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:28:33 GMT

۹۲ درصد اعتبارات سیل در حوزه راهداری لرستان جذب نشد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۳۵۲۳

۹۲ درصد اعتبارات سیل در حوزه راهداری لرستان جذب نشد

به گزارش خبرنگار ایرنا عارف امرایی روز یکشنبه در دیدار با فرماندار سلسله افزود: این اداره با مشکلات اعتباری بسیاری مواجه و سهم اعتبارات استانی آن اندک است اما با این حال نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات موجود بکار گرفته است.

عارف امرایی با اشاره به اینکه هفته آینده خط کشی جاده های ارتباطی شهرستان سلسله آغاز می شود ادامه داد: ۲۸ میلیارد تومان جهت نصب نیوجرسی در جاده خرم آباد به نورآباد اختصاص یافته که پنج کیلومتر آن در جاده الشتر به خرم آباد واقع شده است و نصب نیوجرسی نقاط حادثه خیز این مسیر بخصوص در گردنه ایواندره ظرف روزهای آتی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار سلسله نیز گفت: این شهرستان در حوزه راه مشکلات بسیاری دارد، برخی از ابنیه و پل های ارتباطی تخریب شده بر اثر سیلاب سال ۹۸ هنوز  بازسازی نشده اند و راه های روستایی مناطق قلایی، بسطام و کشوره کاکارضا بسیار نامناسب و نیازمند رسیدگی هستند.

مسلم مرادی  ادامه داد: جاده الشتر به خرم آباد در منطقه تنگ شبیخون خط کشی درستی ندارد و همین امر مشکلات بسیاری برای رانندگان ایجاد می کند و نقاط حادثه خیز این مسیر نیازمند نصب نیوجرسی است.

مرادی با اشاره به تصادفات جانی اخیر شهرستان سلسله، گفت: جاده فیروزآباد- الشتر به قتلگاه مردم تبدیل شده است و در تازه ترین اتفاق، هفته گذشته  ۲ نفر بر اثر تصادف در این مسیر جان باختند.

وی با بیان اینکه طی یک ماه ۱۲ نفر در جاده های سلسله بر اثر تصادف جان باختند خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات  شهرستان نپذیرفتن مسئولیت طرح ها توسط ادارات راهداری و راه و شهرسازی است و هر یک به دیگری واگذار می کنند بنابراین جاده های احداث شده را تا نصب کامل تجهیزات تحویل نخواهیم گرفت چراکه موضوع جان مردم در میان است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیل لرستان سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیل لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیل لرستان سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد

روح‌الله شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ریزش سنگ بر اثر شدت بارندگی‌های اخیر در محور پلدختر - خرم‌آباد خبر داد.

وی عنوان کرد: بر اثر بارندگی‌های اخیر در مناطق «گاوزرده»، «افرینه»، «ملاوی» و «طول کش» ریزش سنگ اتفاق افتاد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر، افزود: عوامل راهداری پلدختر در اقدامی سریع و عملیاتی مشابه محورهایی که در آن ریزش سنگ اتفاق افتاد را پاک‌سازی کردند.

شریف‌زاده، گفت: همچنین شدت بارندگی‌ها موجب آب‌گرفتگی در محور پلدختر - اندیمشک در خروجی شهر جنب جایگاه سوخت «چاغروند» شد که با تلاش عوامل این اداره بازگشایی شد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در محورهای پلدختر - خرم‌آباد، پلدختر - اسلام‌آباد غرب و منطقه «طولکش»، پلدختر - اندیمشک و پلدختر - دره شهر با خودروهای سبک‌وسنگین و سایر تجهیزات به حالت آماده‌باش کامل هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر مردم و رانندگان برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های شهرستان می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و شماره‌تلفن ۰۶۶۳۲۲۲۲۲۸۲ حاصل کنند.

کد خبر 6095894

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد