Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@10:57:35 GMT

تمجید سرمربی پورتو از طارمی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۳۶۹۰

تمجید سرمربی پورتو از طارمی

سرمربی پورتو از مهاجم ایرانی اش رضایت کامل دارد و ارزش این بازیکن را می داند.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان فصلی درخشان را به همراه پورتو در لیگ برتر پرتغال می گذراند.

در همین رابطه سرخیو کونسیسائو در نشست خبری پیش از بازی با پاکوس فریرا به تمجید از مهاجمش از جمله ستاره ایرانی اش پرداخت و گفت: در بازی اخیر دیدیم که مارتینز یکی از بهترین بازیکنان لیگ یعنی کوتس را کنار زد و توانایی هایش را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام از مهاجمان ما ویژگی منحصر به فرد خود را دارند و من بنا به برنامه خود و شرایط آنها را انتخاب می کنم.

وی افزود: من در خط حمله مهدی طارمی، اوانیلسون و تونی مارتینز را در اختیار دارم و هر مهاجم خود بسیار رضایت دارم. هر ۳ مهاجم پورتو وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند و با عملکرد خوبشان راهکارهای بهتری را پیش روی من می گذارند تا نمایش بهتری داشته باشیم.

پورتو اکنون با ۶۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر پرتغال است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت مهدی طارمی سرخیو کونسیسائو پورتو لیگ برتر پرتغال خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد