Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این دیدار با تاکید بر اجرای صحیح ساحت های سند تحول بنیادین، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز به یک پیوست اجرایی گام به گام و منطبق بر اهداف زمانبندی شده دارد به طوری که بدانیم باید از کجا به کجا برسیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل و جمعی از همکاران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این دیدار با تاکید بر اجرای صحیح ساحت های سند تحول بنیادین، گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز به یک پیوست اجرایی گام به گام و منطبق بر اهداف زمانبندی شده دارد به طوری که بدانیم باید از کجا به کجا برسیم.
وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ماه مبارک شعبان پر از رحمت، خشنودی و رضوان است و اعمال این ماه انسان را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده می‌کند.
امام جمعه زنجان اظهار داشت: در رابطه با آموزش و پرورش اعتقاد من این است که  با وجود تمام تلاش‌ها و زحمات، با حد مطلوب فاصله داریم.
امام جمعه زنجان با بیان این که بزرگترین سرمایه گزاری، سرمایه گزاری روی نیروی انسانی است خاطر نشان کرد: ضرورت دارد از تجربیات موفق دنیا استفاده کنیم به طوری که علایق دانش آموزان شناسایی و استعدادیابی انجام شود.
 نماینده ولی فقیه در استان گفت: نیروهای مطلوبی را در آموزش و پرورش استان داریم که بایستی شناسایی و از این ظرفیت عظیم برای تربیت صحیح دانش آموزان استفاده شود.
آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره یا 14 توصیه مقام معظم رهبری به دانش آموزان در آذرماه 95 بیان داشت: لازم است این توصیه های مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم.

وی تاکید کرد: تشکل‌های دانش آموزی در یک راستا و هماهنگ با هم عمل کند کنند.

علی اسماعیلی مدیر کل آموزش و پرورش زنجان نیز در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از حمایت های امام جمعه زنجان، گفت: برنامه های هفته امور تربیتی را با حضور در مزار شهدا و مربیان تربیتی شروع کردیم و در ادامه نیز برنامه های مفید و مطلوبی در استان و مناطق اجرا شد.

  //انتهای پیام//

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آموزش و پرورش استان نماینده ولی فقیه امام جمعه ولی فقیه آموزش و پرورش سرمایه نیروی انسانی دانش آموزان مقام معظم رهبری مد نماینده ولی فقیه ولی فقیه امام جمعه زنجان آموزش و پرورش استان زنجان نماینده ولی فقیه در استان سند تحول بنیادین امام جمعه زنجان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد

به گزارش خبرآنلاین، «مهدی باوقار زعیمی»، مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان گفت: همچنین طی ارزیابی های صورت گرفته بین معاونت‌ها؛ اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در حوزه معاونت فنی حائز رتبه نخست و حوزه مشارکتهای مردمی ( جذب خیرین) در سطح عالی و شایسته تقدیر شد.


مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در خصوص فرایند ارزیابی عملکرد ادامه ابراز داشت: ارزیابی عملکرد کارکنان و مدیران، سالیانه به منظور رعایت اصل شایسته سالاری و مدیریت بهبود عملکرد و کیفیت کار، اعمال ضابطه شایستگی در تصمیمات اداری، به کارگیری نتایج ارزیابی در بهسازی نیروی انسانی و افزایش کارایی و اثربخشی عملکرد صورت می‌گیرد.


باوقار ، ارتقاء کیفیت عملکرد کارکنان ، ارائه بازخورد از نتایج و اجرای برنامه‌های آموزشی مورد نیاز،تدوین رویه‌های لازم جهت اجرای فرایند ارزیابی،افزایش ضمانت اجرایی فرایند ارزیابی از طریق تدوین و آماده‌سازی ساز و کاری مدون و مستند در خصوص استفاده از نتایج ارزیابی،حل مسائل و مشکلات موجود را از اهم اهداف ارزیابی عملکرد اعلام داشت.


وی با بیان اینکه استان هرمزگان هم اکنون به قطب معماری در کشور مبدل گشته است اظهار داشت: استان هرمزگان توجه وافری به اتمام پروژه های نیمه تمام بزرگ مقیاس و پروژه های دارای هویت معماری بومی منطقه دارد.


مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: افزایش ۲ برابری ساخت و تحویل کلاس درس در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ ، رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات مصوب سفر رییس جمهوری نسبت به سفر اول ، برگزاری اولین گلریزان احداث و تجهیز مدارس با مشارکت بخش خصوصی و صنایع ، اجرای اولین مدرسه تمام هوشمند در جزیره هرمز ، خرید بیش از ۱۳ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی و ارسال ۲۵ کامیون تجهیزات به شهرستان بشاگرد با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان ، آغاز عملیات احداث و تکمیل ۴۰ کلاس درس برای نخستین بار از محل مولدسازی املاک بلااستفاده آموزش و پرورش و روشن شدن چراغ مولد سازی در راستای جهاد مدرسه سازی در استان هرمزگان، اتمام پیش نویس سند توسعه ، تکمیل و ساخت سه برابری مدارس با نیازهای ویژه نسبت به سال قبل ، بهسازی و شاداب سازی ۴۰۴ مدرسه طرح شهید عجمیان و اتمام پیش نویس سند توسعه (حوزه فضا و تجهیزات ) نیز از اهم اقدامات مجموعه نوسازی مدارس استان هرمزگان می باشد.


لازم به ذکر است؛ فرآیند آغاز ارزیابی عملکرد ادارات نوسازی مدارس از اسفندماه سال گذشته آغاز شده و هفته گذشته نتایج آن اعلام شد که اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در این ارزیابی جزء ۵ استان برتر کشور قرار گرفت و در این ارزیابی در سطح ادارات و معاونت ها نیز هرمزگان در حوزه معاونت فنی حائز رتبه نخست و در حوزه مشارکتهای مردمی در سطح عالی و شایسته تقدیر قرار گرفت.


گفتنی است؛ در پایان حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با اهدای لوح تقدیری از مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903066

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • ورود ۷۰ هزار معلم جدید به آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار