Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنام لازمی رئیس واحد HSE منطقه در این باره گفت: همزمان با هفته پدافند غیر عامل مانور واکنش در شرایط اضطراری با سناریو حمله هوایی و آتش سوزی مخزن رلیف در مرکز انتقال نفت ابهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مانور پدافند غیرعامل با سناریو حمله هوایی و آتش سوزی مخزن رلیف در مرکز انتقال نفت ابهر و مانور واکنش در شرایط اضطراری در مرکز انتقال نفت ایده لو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بهنام لازمی رئیس واحد HSE منطقه در این باره گفت: همزمان با هفته پدافند غیر عامل مانور واکنش در شرایط اضطراری با سناریو حمله هوایی و آتش سوزی مخزن رلیف در مرکز انتقال نفت ابهر برگزار شد.

مانور پدافند غیرعامل با سناریو حمله هوایی و آتش سوزی مخزن رلیف در مرکز انتقال نفت ابهر و مانور واکنش در شرایط اضطراری در مرکز انتقال نفت ایده لو برگزار شد.
بهنام لازمی رئیس واحد HSE منطقه در این باره گفت: همزمان با هفته پدافند غیر عامل مانور واکنش در شرایط اضطراری با سناریو حمله هوایی و آتش سوزی مخزن رلیف در مرکز انتقال نفت ابهر برگزار شد.
وی افزود: عملکرد مناسب کلیه تجهیزات آتش نشانی موجود در مرکز انتقال نفت و کنترل مناسب تردد ماشین آلات و نفرات توسط همکاران حراست مرکز انتقال نفت ابهر از نقاط قوت این مانور محسوب می شود.
رئیس واحد HSE منطقه شمالغرب همچنین ادامه داد :کنترل فرماندهی عملیات ، سنجش میزان تعامل و همکاری بین نفرات ، سنجش آماده به کار بودن تجهیزات و سنجش واکنش درشرایط اضطراری پرسنل مرکز از جمله هدف های مهم این مانور می باشد .
وی همچنین مدت زمان اجرای مانور شرایط اضطراری و عملیات امداد و نجات را نسبت به زمان پیش بینی شده مطلوب ارزیابی کرد و افزود: هدف از برگزاری این مانور ایجاد هماهنگی ، به همراه کنترل نقش های تعیین شده برای بهره برداران در شرایط بحرانی بود .
لازمی خاطرنشان کرد: در پایان این مانور آموزش عملی اطفای حریق،کار با انواع خاموش کننده های دستی و عملیات احیای قلبی (CPR) برای کلیه نفرات حاضر در مانور برگزار شد .

  //انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آتش سوزی نفت آتش نشانی امداد و نجات آتش سوزی آتش نشانی روابط عمومی مخابرات مانور واکنش در شرایط اضطراری رئیس واحد HSE منطقه برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد