Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد عبدالله پور با صدور پیامی فرا رسیدن سوم شعبان، میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ

سوم شعبان سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) است. روزی که آغازی برای نهضت حسینی بود تا این فرزند حضرت زهرا (س) که در دامن رسول الله (ص) پرورش یافت، انقلابی در عالم بشریت به پا کند و حقانیت و مظلومیت دین پیامبر اعظم (ص) را تا برپایی قیام حضرت صاحب الامر (عج) برای همیشه اثبات نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز پاسدار، روز تجلیل از مقام والای دلاور مردانی است که نقش بی‌بدیل خویش را در ایجاد و حفظ امنیت و آرامش کشور در برهه‌های گوناگون از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رسانده‌اند.

پاسداران انقلاب اسلامی سمبل جهاد، مبارزه و مقاومت ملت ایران در پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

بدون تردید حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های پاسداران سرافراز و و رشید کشورمان از زمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون در توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف تأثیر گذار بوده است و پاسداران جان بر کف و رشید بسیاری با تأسی از خط سرخ عاشورا در مسیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و کیان کشور گام برداشته و در این مسیر جان گرانمایه خود را فدا کردند و به‌مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

اینجانب با تبریک اعیاد خجسته ماه با برکت شعبان، روز پاسدار را به همه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به ویژه پاسداران گرانقدر گیلان و همه همکارانم در سپاه قدس تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در رسیدن به راه شهیدان والامقام به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با بهره گیری از رهنمودهای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 5439878

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری روز پاسدار سپاه قدس گیلان محمد عبدالله پور ولادت امام حسین ع ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گردشگری گرد و غبار ایلام مشهد جهاد تبیین واکسن کرونا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۳۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند