Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه فرهنگی جهت برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار در روز پاسدار و جانباز و روز درختکاری با حضور مدیرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین و شهرداری تهران به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و روز پاسدار و روز جانباز و همچنین روز درختکاری  به گرامیداشت این روزهای عزیز اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط جلسه ای امروز با حضور سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش سپاه حضرت رسول الله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهدی بابائیان مدیر همایش های سازمان ورزش شهرداری تهران، سردار داود آذرنوش دبیر ستاد اجرایی کنگره شهدای ورزش کشور، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان ورزش بسیج، محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ، سهیل مهدی مدیر مسابقات، احسان محمدی مسئول دپارتمان بازی جوانمردانه و مسئولیت های اجتماعی فدراسیون فوتبال و حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ برگزار شد.

در این نشست درمورد برگزاری مراسم فرهنگی در مسابقات لیگ برتر بحث و گفت و گو شد و در نهایت مصوب شد که مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر با شعار «پهلوانان ماندگار؛ ۵۱۳۵ شهید ورزشکار به نیت هر شهید یک درخت» برگزار شود و پیش از مسابقات لیگ برتر در سراسر کشور مراسم فرهنگی ویژه ای در این خصوص برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی