Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:29:26 GMT

تیم‌داری فولاد خوزستان در کشتی نوید خوبی است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۴۰۰۳

تیم‌داری فولاد خوزستان در کشتی نوید خوبی است

ایسنا/خوزستان یک مدیر ورزشی گفت: با تیم‌داری باشگاه فولاد خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی، آینده درخشانی در انتظار کشتی خوزستان خواهد بود و این موضوع نوید خوبی است.

کورش لرستانی مدیر عامل باشگاه آنزان ایذه در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: هیات کشتی خوزستان بالاتر از حد توانش تلاش کرد تا میزبان خوبی برای رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی تیم‌ملی نوجوانان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا آن‌جا که در توانشان  بود این رقابت‌ها را به بهترین نحو برگزار کردند و خوشبختانه همه چیز خوب بود و برگزاری مسابقات در حد عالی بود.

وی ادامه داد: هرچقدر کشتی‌گیران عنوان‌دار در رقابت‌های ما بیشتر باشند و تن کشتی‌گیران ما بیشتر با آن‌ها بخورد مثمرثمر است. از طرفی ما باید هزینه کنیم که کشتی‌گیران خود را به مسابقات خارجی ببریم اما با چنین میزبانی‌هایی می‌توانیم شرایط حضور در یک تورنمنت خوب را برای آن‌ها فراهم کنیم.

مدیر عامل باشگاه آنزان ایذه بیان کرد:‌ طی چند روزی که مسابقات جام تختی در اهواز برگزار شد، خیلی خوشحال شدم که فعل خواستن را در بین مسئولان جوان و بی ادعای هیات کشتی خوزستان به مدیریت آقای رمضان جمالپور و همکاران خدمتگزارش دیدم. آن‌ها نوید روزهای خوب را می‌دهند که کشتی خوزستان روزهای خوبی را با مدیریت جدید تجربه خواهد کرد.

وی افزود: خوزستان همیشه خوب بوده است و وقتی صحبت از کشتی فرنگی می شود، اول خوزستان و بعد در کنار آن از فارس و مازندران نام برده می‌شود اما به نظر من قدرت اول کشتی فرنگی از نظر کمیت و کیفیت خوزستان بوده و خواهد بود. امیدوارم این هیات کشتی خوزستان بتواند روزهای خوبی همچون مدیریت آقای ممتازان رقم بزند. ضمن این‌که همه باید از حواشی دوری کرده و به کشتی خوزستان کمک کنیم تا لطمه نخورد و ایجاد حاشیه برای کشتی خوزستان جز لطمه ثمری ندارد.

لرستانی عنوان کرد: پیشرفت و توسعه کشتی استان در گرو تقویت زیرساخت ها بوده و برای تقویت جایگاه کشتی خوزستان باید بستر مناسب از سوی مسئولان کشتی خوزستان  برای  برای رشد ورزشکاران فراهم شود. حضور مستمر کشتی گیران و مربیان استان در اردوهای تیم‌ملی ضمن افتخار آفرینی برای استان ، بر تجربیات این ورزشکاران افزوده و باعث تقویت هرچه بیشتر رده‌های پایه خواهد بود. به نظر من باید از برنامه‌های هیات فعلی تقویت رده‌های پایه و تیم‌های استان وهمچنین اعزام مربیان مطرح استان به اردوهای تیم‌ملی سراسر استان باشد.

وی در ادامه با اشاره به چگونگی تیم‌داری این باشگاه در لیگ برتر، گفت: خوزستان مهد کشتی فرنگی ایران و سرشار از کشتی‌گیران خوب و درجه یک است. تعداد کشتی‌گیران استان به حدی است که تیم‌های حاضر در لیگ تنها به دنبال جذب افراد سرشناس هستند و از آن‌جا که کشتی‌گیران کم‌نام و نشان از چرخه لیگ جا می‌مانند ما با این هدف وارد لیگ شدیم تا از حضور کشتی گیران گمنام و پرانگیزه استفاده کنیم و موفق هم شدیم. من مالک باشگاه آنزان ایذه نیز هستم که همراه با این تیم سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارم. در آن زمان با سیاست به کارگیری کشتی‌گیران جوان و بومی وارد مسابقات می‌شدیم و اکنون هم برای تیم احتشام گستر اهوازکه مدیرعاملی آن را برعهده دارم، همین سیاست را در پیش گرفته‌ایم. ما با ترکیب کاملا بومی در چندین دوره لیگ برتر با دستان خالی  شرکت کردیم و در شان نام خوزستان حضور یافتیم و  بهترین نتیجه را در میان غول‌های کشتی فرنگی کسب کردیم. هدف‌مان از حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی احیای کشتی فرنگی اهواز و فرصت دادن به جوانانی بود که کمتر مورد استفاده قرار می گرفتند. در گذشته سه دوره به نام آنزان ایذه در مسابقات لیگ برتر شرکت کردیم و یک عنوان سومی در کارنامه داریم.

این مدیر ورزشی همچنین در خصوص صحبت‌های مطرح شده درباره تیم‌داری باشگاه فولاد خوزستان در لیگ برتر کشتی فرنگی فصل آینده، گفت: با این تیم‌داری آینده درخشانی در انتظار کشتی خوزستان خواهد بود و این موضوع نوید خوبی است. امیدوارم باشگاه فولاد فعالیت در این رشته را در دستور برنامه‌های خود داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان كشتي فرنگي کشتی خوزستان لیگ برتر آنزان ایذه کشتی گیران کشتی فرنگی تیم داری رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت

ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران دارفانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق، ایرج کاهیرده ملی پوش سابق کشتی ایران پس از سال ها درد ناشی از بیماری در سن ۸۱ سالگی در گذشت. مراسم تشییع وی امروز (سه شنبه) برگزار ‌و پیکر او در قطعه ورزشکاران بهشت آباد اهواز به خاک سپرده می شود.

مرحوم کاهیرده مربیگری تیم ملی کشتی فرنگی ایران و ریاست هیات کشتی خوستان را نیز در کارنامه دارد.

درگذشت ایرج کاهیرده را به جامعه کشتی ایران و نیز خانواده این مرحوم تسلیت می‌گوییم.

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان