Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:26:55 GMT

انتقاد عضو شورای شهر تهران از بوی بد کانال خاورشهر

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۴۰۹۴

انتقاد عضو شورای شهر تهران از بوی بد کانال خاورشهر

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با انتقاد از بوی بد کانال خاورشهر همچنین بر لزوم زیرزمینی شدن کانال عباس آباد شهر ری نیز تأکید کرد.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام محمد آقامیری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به مرگ یک کودک در کانال آب عباس آباد شهرری گفت: روز گذشته بازدیدی از محله خاورشهر داشتیم که این کانال از انتهای این شهرک و داخل بافت مسکونی عبور می کند و یک دیواره خاکی هشت متری این کانال را جدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خطر ریزش این کانال وجود دارد، گفت: همچنین در زمانی که آب کانال سرریز می شود حداقل دو کوچه به ارتفاع یک تا یک و نیم متر زیر آب می رود و این در حالی است که تنها راه حل مشکل این کانال زیرزمینی کردن آن است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بوی بد کانال و وجود حشرات موذی آسایش را از اهالی سلب کرده، گفت: شرکت خاکریزآب از آب و فاضلاب سال گذشته شکایت کرده است و اعلام داشته که در ۸۸۶ نقطه آب فاضلاب به روان آب ها وارد می شود که در دادسرا این پرونده بررسی شد و حکم داده شد که شرکت آب و فاضلاب تا پایان آبان ماه امسال باید این نقاط را اصلاح کنند اما باز می بینیم که فاضلاب وارد آب شده و به همین دلیل آب کانال سیاه و بدبو است و این در حالی است که آب این کانال به دشت ورامین و زمین های زراعی می رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد

 یاسر اکبریان  اظهار کرد: بخش اعظمی از این پروژه‌ها در مراحل نهایی کار می‌باشد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان به عنوان نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، پیشرفت ۶۵ درصدی دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح ۷۰ روستای مناطق محروم استان از آب سالم برخوردار می‌شوند که ۲۰روستا تاکنون از این خدمت بهره‌مند شده اند و مابقی طرح‌ها نیز طی ماه‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

اکبریان بیان کرد: همچنین پارسال حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شد و در حال حاضر نیز ارتقای زیرساخت‌های تامین آب و بالا بردن ظرفیت‌های موجود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های انجام گرفته در بخش فاضلاب نیز حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که مهمترین آن‌ها تصفیه خانه‌های فاضلاب در پنج شهرستان استان می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: عملیات احداث تصفیه خانه در این پنج شهر از پیشرفت ساختمانی ۷۰ درصدی برخوردار است که با توجه به رایزنی‌های به عمل آمده و حمایت‌های استاندار و سایر مسوولان استانی و کشوری، تسهیلاتی از طریق چند بانک عامل برای آنها جذب شده است و تلاش می‌شود سرعت ساخت این تصفیه خانه‌ها افزایش یابد.

اکبریان بیان کرد: در بخش توسعه شبکه فاضلاب و به روز کردن آن‌ها نیز از همه ظرفیت‌های مهندسی و مالی شرکت استفاده شده است تا استان در شاخص‌های بخش فاضلاب ارتقا یابد.

بیش از ۶۱۰ هزار مشترک آب و ۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب در لرستان وجود دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد