Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@21:49:18 GMT

شکست شمس آذر قزوین مقابل ویستاتوربین تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۴۱۰۱

شکست شمس آذر قزوین مقابل ویستاتوربین تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته بیستم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور با باخت نماینده استان مقابل ویستا توربین تهران پیگیری شد.

این دیدار در حالی در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد که نماینده استان در پایان با نتیجه ۲- ۱ بازنده این دیدار شد.

شاگردان سعید دقیقی در تیم شمس آذر که هفته گذشته موفق شده بودند استقلال خوزستان را مغلوب کنند در این دیدار هم از آمادگی و روحیه خوبی برخوردار بودند و اگر می توانستند دست پر زمین بازی را ترک کنند شرایط خود را در جدول سر و سامان می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول این بازی ویستاتوربین که بازی رفت را با گل ثانیه پایانی حسین ابرقویی به سود خود پایان داده بودند، در این بازی هم موفق شد با گل مرتضی نگهداری از شمس آذر پیش بیافتد.

در ادامه روی یک صحنه داور به سود شمس آذر اعلام پنالتی کرد که عباس عسگری کاپیتان شمس آذر گل تساوی تیمش را رقم زد تا دو تیم با تساوی ۱-۱ راهی رختکن شوند.

 در نیمه دوم و در وقت های اضافه این دیدار روی آخرین موقعیت بازی این بازیکنان ویستاتوربین بودند که پس از چند بار بلوکه شدن توپ، با ضربه آکروباتیک عارف صیفی مدافع پیش‌تاخته خود دروازه‌ شمس آذر را باز کردند تا یک پیروزی ارزشمند کسب کنند.

شمس آذر با این شکست با نوزده امتیاز و یک پله سقوط، در رده پانزدهم جدول ایستاد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال قزوین شمس آذر شمس آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: باید امیدوار باشیم؛ تیم‌های زیادی به شکست دادن لورکوزن نزدیک شدند

هرچند دشوار به نظر می رسد اما ده روسی به بازی برگشت مقابل لورکوزن امیدوار است.

در آستانه دیدار بایرلورکوزن و آاس رم در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و گفتگویی‌ با خبرنگاران داشت.

به نقل از رمانیوز؛ سرمربی جالوروسی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

این بسیار مهم است که ما به دنبال گل باشیم. هفته گذشته، آنها به خوبی از فضاها استفاده کردند. با وجود اینکه روحیه تیم ما ضعیف بود، اما بازهم جنگیدیم و در چندین موقعیت به گل نزدیک شدیم.

بدیهی است که برگرداندن نتیجه بسیار دشوار خواهد بود، آنها در این فصل شکست نخورده اند. اما ما باید باور داشته باشیم که تا آخرین ثانیه ممکن است به گل برسیم، درست همان کاری که در بازی رفت انجام دادیم.

من می دانم که می توانم به بچه ها اعتماد کنم و می توانیم یک شاهکار خلق کنیم. نیاز به قدرت ذهنی و صبر داریم و البته می دانیم فرصتی برای کوچکترین اشتباه وجود ندارد.

لورکوزن تیم خاصی است زیرا در 47 بازی اخیر هرگز شکست نخورده است، حتی مقابل تیم هایی که امشب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنند (بایرن مونیخ) و تیمی که دیروز به فینال رسید (دورتموند).

در این 47 بازی، تیم های زیادی به شکست دادن آنها نزدیک شده بودند و حتی خطر حذف در لیگ اروپا را نیز داشتند. ما باید یک بازی عالی انجام دهیم و آنگاه امیدوار باشیم شب شکست لورکوزن فرا برسد. قطعا با بهترین ترکیب ممکن به زمین خواهیم رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • ده روسی: باید امیدوار باشیم؛ تیم‌های زیادی به شکست دادن لورکوزن نزدیک شدند
  • بازگشت صدرنشین لیگ آزادگان به جاده برد/ پیروزی چادرملو و فجرسپاسی
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • شکست جوانان ایران مقابل شاگردان مسعود شجاعی
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • قحطی گل در دیار کویر
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم