Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین اهتزاز پرچم امام حسین(ع) به مناسبت ولادت سومین پیشوای شیعیان جهان و روز پاسدار، با حضور مسئولان استان چهارمحال و بختیاری، فرماندهان و پاسداران سپاه حضرت چهارمحال و بختیاری در میدان امام حسین (ع) شهرکرد برگزار شد.

در این آیین سردار اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه و همزمان با انقلاب اسلامی رشد و نمو کرده، به بالندگی و بازدارندگی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام دنیا اعتراف می‌کنند که سپاه در بُعد درونی رشد کرده است و در بُعد خارجی هم همین نکته کفایت می‌کند که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: " سپاه عمود خیمه انقلاب اسلامی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اقدامات و عملکرد بسیار زیادی داشته تا مجموعه انقلاب اسلامی را همراهی کند و  با اجرای ماموریت‌های متعددی که با توکل بر خدا و توسل به معصومین (علیهم السلام) انجام داده است هیچ هزینه اضافه‌ای برای نظام ایجاد نکرده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری هم با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ایمان و بصیرت از ویژگی‌های رهروان راه سیدالشهدا (ع) است و امروز ایران اسلامی و جبهه مقاومت مصداق کسانی هستند که در مسیر امام حسین (ع) گام بر می‌دارند.

انقلاب اسلامی با شعار "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" شکل گرفت و به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید

دشمنان به اقتدار نظامی سپاه پاسداران اعتراف می‌کنند

عشق به حسین، راه حسین و مرام حسین عامل شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، شهرت، جایگاه، مقام و موقعیت دارد و مبادا خدای نخواسته این‌ها باعث غرور شود و باید تعهد و تواضعمان را حفظ کنیم؛ از خدا بخواهیم ثبات قدم تا آخر به بدهد؛ فریفته دنیا و شهرت نشویم و  با بصیرت تا آخر بمانیم.

هر ساله در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد، پرچم متبرک به مناسبت روز میلاد سومین پیشوای شیعیان جهان و روز پاسدار، با آیین خاصی به اهتزاز در می‌آید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهتزاز پرچم امام حسین سپاه قمر بنی هاشم روز پاسدار چهارمحال و بختیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود