Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ما در کمیته امداد برای افراد سالمند، از کارافتاده و دارای بیماری صعب‌العلاج که امکان درمان وجود ندارد تا پایان عمر وظیفه خدمت رسانی را داریم.

مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه بقیه افراد تحت پوشش باید به مرور زمان وارد بر مدار اشتغال، کار و تلاش شوند، بیان کرد: در این راستا در سال ۱۴۰۰ حدود ۶ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های نیازمند ایجاد کردیم که برای ما بسیار ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا به امروز هفت هزار خدمت در حوزه مسکن به نیازمندان انجام شده که شامل احداث مسکن، تعمیر مسکن و احداث حمام و سرویس بهداشتی است، ادامه‌داد: احداث مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و سپاه پاسداران انجام شده است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۱ هزار وام قرض الحسنه در زمینه اشتغال، معیشت، درمان، عمران و فرهنگی در خراسان جنوبی به مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از اقدامات خیرخواهانه با مشارکت ۱۴۷ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و با کمک معتمدان محلی انجام می‌شود که در این راستا ۱۵ هزار پرونده مددجو (ویژه سالمندان) به این مراکز واگذار شده است.

عرب ادامه داد: ما در خراسان‌جنوبی فرزند یتیم و محسنین که حامی نداشته باشد، نداریم (مگر کسانی که به تازگی تحت پوشش قرار بگیرند) که این مسئله چیزی جز نوع دوستی مردم ایران و استان ما نیست.

وی با اشاره به اینکه سرانه پرداختی به فرزندان محسنین به نسبت فرزندان ایتام بسیار کمتر است، گفت: این موضوع نیازمند تلاش بیشتر همکاران ما در کمیته امداد و همچنین کار فرهنگی تا این مسئله نیز تا حدودی رفع شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال پیگیر درمان سه هزار و ۲۰۰ بیمار صعب‌العلاج و پرهزینه بوده‌ایم، گفت: در خراسان جنوبی نوعروسی که در صف جهیزیه قرار داده باشد، نداریم که از این بابت بسیار خرسندیم.

عرب اظهار کرد: از ابتدای دوران کرونا تا به امروز ۷۴۳ دستگاه تبلت بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع شده است تا از نظر پیگیری مسائل آموزشی با مشکلی رو به رو نباشند.

کد خبر 5439832

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عرب فقر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گردشگری گرد و غبار ایلام مشهد جهاد تبیین خراسان رضوی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فانی مغانی ظهر سه شنبه در مراسم پلاک کوبی درختان پسته که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: طرح شجره طیبه یک طرح ادامه دار است لذا در اجرای این پویش طرح ماندگار تعداد ۲۰۰ درخت فقط از یک روستا به این نهاد برای کمک رسانی به نیازمندان واگذار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد افزود: به مرور دیگر روستاها هم در این امر خدا پسندانه مشارکت و همکاری خواهند داشت.

وی گفت: این پویش طرح ادامه دار است و در کلیه روستاهای شهرستان برنامه اطلاع رسانی این طرح انجام می‌شود.

به گفته فانی پرداخت زکات مستحبی از درختان پسته، انگور دام و یا کندوی زنبور عسل و… در شهرستان در حال اجرا است که روستا به روستا با حضور کارشناسان این نهاد صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اظهار کرد: در سال گذشته مردم این شهرستان بیش از ۵۵ میلیارد ۴۷۳ میلیون ریال در بحث پرداخت زکات جهت کمک به محرومان و نیازمندان کمک داشتند.

کد خبر 6099405

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد