Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران از برگزاری سومین رویداد «استارتاپی کوک - حوزه صنعت» در دانشگاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد.

حجت غنودی، رئیس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، از برگزاری سومین رویداد «استارتاپی کوک - حوزه صنعت» در دانشگاه با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غنودی با اشاره به برگزاری این رویداد گفت: ایجاد یک فرصت مناسب برای دانشجویان، صاحبان ایده، افراد متخصص که دنبال راه اندازی ایده‌های خلاقانه و کسب و کار‌های نوپا هستند.


رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه مازندران افزود: در این رویداد ۳ روزه با برگزاری ۵ کارگاه در حوزه‌های ارائه آسانسوری، بوم ناب، ام وی پی، ایده یابی و اعتبار سنجی و شیوه ارائه به سرمایه گذار زمینه را برای افزایش آگاهی شرکت کنندگان در حوزه فعالیت‌های استارتاپی فراهم می‌سازد.


وی در ادامه بیان کرد: پس از ایده یابی، تیم سازی و کار بر روی توسعه ایده و بررسی شرایط تجاری سازی با کمک منتور‌ها (مربیان)، تیم‌ها برای ارائه به داوران و سرمایه گزاران آماده می‌شوند.


گفتنی است این رویداد یک فرصت مناسب برای آشنایی از نزدیک با صاحبان صنایع و کسب و کار‌های بزرگ و کوچک است تا با نیازمندی‌های این مجموعه‌ها از نزدیک آشنا شوند.


شایان ذکر است در انتها نیز جوایزی به تیم اول ۸ میلیون تومان، تیم دوم ۶ میلیون تومان، تیم سوم ۴ میلیون تومان تعلق می‌گیرد. همچنین این رویداد به صورت حضوری بوده و هیچ محدودیتی برای حضور افراد و علاقه‌مندان در رویداد وجود ندارد.


داوطلبان و علاقمندان به حضور در این رویداد برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ایوند مراجعه کنند.

https://evnd.co/۱mka۶

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه مازندران استارتاپ فناوری دانشگاه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود