Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اسلامشهر با همراهی حجت الاسلام سنجری امام جمعه چهاردانگه در جمع کارگران شرکت کیان تایر حضور یافت و با آنان به گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ پس از طرح دغدغه ها و موضوعات مختلف از سوی کارگران شرکت کیان تایر حسین حبیبی در سخنانی اظهار داشت: مطالبات و درخواست های کارگران زحمتکش و پرتلاش این شرکت تا حصول نهایی پیگری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در شهرستان از پیگیری های امام جمعه چهاردانگه برای رسیدگی به مشکلات کارگران شرکت کیان تایر قدردانی کرد و افزود: دکتر شریفیان نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس نیز به صورت ویژه پیگیر رفع مشکلات این شرکت است که قابل تقدیر است.

حبیبی با بیان اینکه استاندار تهران و معاونین او نیز به صورت ویژه رفع مشکلات شرکت کیان تایر را در دست پیگیری دارند، افزود: مجموعه مدیریتی شهرستان نیز از اقدامات و برنامه های مدیران شرکت کیان تایر حمایت می کند و امیدواریم با همدلی، هم افزایی و تلاش بیشتر دغدغه های کارگران کیان تایر برطرف شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به قدمت و تاریخچه موفق شرکت کیان تایر تصریح کرد: این شرکت تا امروز با همت و تلاش کارگران، به فعالیتش در عرصه تولید ادامه داده و بی تردید با رفع برخی موانع و اصلاح امور از شرایط بهتری برای تداوم فعالیت برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دولت امام جمعه مشکلات نماینده مردم شمیرانات اسلامشهر فرماندار اسلامشهر شرکت کیان تایر کارگران شرکت کیان تایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه گرامیداشت هفته کارگر گفت: هر اندازه بتوان وضعیت خدمات رفاهی و وضعیت معیشت کارگران را تقویت کرد می‌توان به پیشرفت کشور و توسعه در حوزه‌های مختلف امیدوارتر بود.

وی اضافه کرد: کارگران در محیط‌های کاری نیز باید با تعهد، خلاقیت و ابتکار به خرج دهند و صرف حضور فیزیکی و گذشت ساعت کاری نمی‌تواند جامعه را به اهداف خود سوق دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را در حمایت از کارگران و بازنشستگان بکار گرفته است، افزود: روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و پرداخت به موقع حق و حقوق آنها هم می‌تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد کارگران در فضای تولید باشد.

عباسی از تامین مسکن بخشی از کارگران در قالب واگذاری زمین‌های نهصت ملی خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۷ هزار قطعه زمین در سطح روستا‌ها حاشیه شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

وی تاکید کرد: کارگران مورد حمایت مدیریت شهری بوده و هر درخواست و مشکلی را می‌توانند با مراجعه به دستگاه مربوطه و یا فرمانداری پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود