Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@09:00:52 GMT

ستاره منچستر خانه‌ ۳میلیون پوندی خود را می‌فروشد!

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۴۵۵۰

ستاره منچستر خانه‌ ۳میلیون پوندی خود را می‌فروشد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی در خصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _یکشنبه پانزدهم اسفند ۱۴۰۰_ به شرح زیر است:

میرر:

* رالف هاسن هاتل، سرمربی ساوتهمپتون، پس از کسب نتایج چشمگیر با این باشگاه ساحلی جنوبی، به فهرست نهایی مدیران منچستریونایتد اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* لوئیس سوارز مهاجم زهردار اروگوئه‌ای در تابستان امسال اتلتیکو مادرید را ترک می‌کند و مقصد بعدی خود را با "انتقام" (مثلاً پیوستن دشمن اتلتی) انتخاب خواهد کرد.

* جسی لینگارد پس از تبدیل شدن به جدیدترین ستاره منچستریونایتد که قربانی "دزدی" شده است، در حال ترک عمارت سه میلیون پوندی خود است و می‌خواهد محل زندگی خود را تغییر دهد.

* مذاکرات بین منچستریونایتد و پل پوگبا بر سر قرارداد جدید به بن‌بست رسیده است و گفته می‌شود این هافبک تصمیم‌گیری در مورد آینده خود را تا پایان فصل به تعویق می‌اندازد.

* رالف رانگنیک به سران منچستریونایتد گفته است که باید از رقبای خود در لیگ برتر، مانند منچسترسیتی برای جذب مربی جدید کپی‌برداری کنند و توضیح داد که شیاطین سرخ باید "هویت خود" را کشف کنند.

* اوگنی بودنیک، فوتبالیست اوکراینی پس از گیر افتادن در ترکیه در حالی که تعدادی از اعضای خانواده‌اش در کشورش باقی مانده‌اند، اعتراف کرد که: «ذهن من اینجا نیست.»

* بارسلونا امضای قرارداد با پابلو توره هافبک نوجوان خود را تأیید کرد و رقیب خود رئال مادرید را شکست داد تا امضای با او را تضمین کند.


سان:

* بیلی بین، بازیکن سابق بیسبال و سوژه کتاب و فیلم مانیبال، سهام‌دار بخشی از شرکتی است که به دنبال پیشنهاد خرید چلسی از رومن آبراموویچ است.

* یورگن کلوپ سرمربی موفق و محبوب آن فیلدی‌ها فاش کرد که قصد دارد با پایان قراردادش در سال ۲۰۲۴ لیورپول را ترک کند.

میل:

* جان تری پس از انتقاد از سوی نماینده حزب کارگر به دلیل ادای احترام به مالک سابق چلسی، رومن آبراموویچ، به کریس برایانت پاسخ داد و نکاتی را یادآور شد.

* به گفته مدیر باشگاه اسپانیایی، برایان گیل از ادامه حضور در والنسیا استقبال می‌کند. گیل به عنوان یک ستاره آینده دار باشگاه‌های بزرگ زیادی را خواهان خود می بیند.

* برناردو سیلوا اعتراف کرده است که "احساس تنهایی" و میل به نزدیک‌تر بودن به خانواده‌اش در پرتغال دلایلی بود که او در تابستان گذشته از منچسترسیتی درخواست جدایی کرد.

* هواپیمایی با بنری حاوی عبارت «زندگی گربه‌ها مهم است»، در آستانه بازی وستهم مقابل لیورپول در عصر شنبه‌ی گذشته بر فراز آن فیلد به پرواز درآمد.

تایمز:

* بن استوکس، کریکت‌باز مطرح گفت که او و هم‌تیمی‌هایش پس از بازی در رقابت‌های اخیر Ashes که با شکست سنگین و اخراج انبوه به پایان رسید، ناامید هستند و به همین خاطر کناره‌گیری کرد.

دیلی استار:

* رومن آبراموویچ که درصدد فروش آبی‌های لندنی است، عجله‌ای برای فروش چلسی ندارد اما هیچ پیشنهادی از چین و عربستان سعودی نخواهد پذیرفت.

آبزرور:

* دکتر پل مک‌کروری، آکادمیک استرالیایی، متخصص مغز و اعصاب بانفوذی که به شکل‌گیری پروتکل‌های ضربه مغزی در ورزش‌های بین‌المللی بی‌شمار، از جمله فوتبال، اتحادیه راگبی، NFL و قوانین استرالیا کمک کرده است، به دلیل اتهامات سرقت ادبی استعفا داد.

کد خبر 559763

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فوتبال اروپا بازیکن فوتبال انگلیس چلسی لوییز سوآرز روزنامه روزنامه ورزشی نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)

آنتونی گل اول منچستریونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد