Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@04:51:14 GMT

بازسازی بلوار علوی خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۴۵۶۲

بازسازی بلوار علوی خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: تمام عوامل شهرداری‌ در آستانه سال نو برنامه‌های خود را بر زیباسازی و ساماندهی مبلمان شهری متمرکز کردند که امیدواریم رضایت‌ خاطر شهروندان را فراهم کند.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بازسازی بلوار علوی خرم‌آباد با دو میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است، اظهار کرد: در طرح جدید، شکل هندسی این بلوار تغییر، پیاده‌روی آن از باغچه و فضای سبز جدا و درختان میانه بلوار سامان‌دهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شکل هندسی و سطح این بلوار نسبت به آسفالت خیابان بسیار کم است و این بلوار نمایی نامناسب دارد.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این طرح با تخریب بلوار قبلی آغاز و بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است و نهایتاً در مدت چهار ماه تکمیل می‌شود.

فتوحی اضافه کرد: محدوده اجرایی این طرح از میدان امام تا نزدیک پل حاجی است و تا قبل از پایان سال نیمی از آن تکمیل می‌شود.

کد خبر 559755

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری خرم آباد خرم آباد پروژه هاي عمراني پروژه های شهری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری بازسازي شهري شهردار خرم آباد سعید فتوحی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا

دریافت 24 MB

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها- علی ساسانیان: بلوار جدید شورا طی مراسمی با حضور فرهاد براتی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، مردم و مسؤولان استانی و شهرستانی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی و با هدف تسهیل در رفت و آمد شهروندان و مسافران و کاهش بار ترافیکی در خیابان‌های فارابی، سفیر امید و همچنین مسیر منتهی به بازار بزرگ ساحلی آستارا افتتاح شد.

کد خبر 6094850

دیگر خبرها

  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • پیگیر تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم
  • آسفالت در منشعبات خیابان شهید علوی در حال پخش است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد